Wpis z mikrobloga

  • 2
@perun79: w poprzednim #!$%@? 120 tys jazda dzień w dzień i nic się nie nawet nie zająknęło. Psuje się pewnie w sprowadzanych struclach co maja nabite pol miliona a na zegarach 180. I potem gadają ze skrzynie się psują po 180 tys xD
  • Odpowiedz
@FLOLPROBA: a co, może nie obniża osiągów i nie zwiększa zużycia paliwa? Zwykły hydrokinetyk. Nie miał wielu Nm do przeniesienia, to i chodził płynnie.
  • Odpowiedz
  • 0
@v-tec: btw post nie miał na celu szkalowania forda scorpio wręcz przeciwnie mam sentyment do tego wozu.. nie jego wina ze był tak nietrwały ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@FLOLPROBA: nadal to nie będzie to, co manual albo DSG ;) Ale Scorpio cenię za komfort, szczególnie ten ze zdjęcia. Obok Omegi był to wtedy fajny, niedrogi a wygodny sedan/kombi.
  • Odpowiedz
  • 2
@v-tec: ziomek ale ja właśnie o dsg pisze, ktoś zwrócił uwagę ze na zdjęciu jest jeszzcze auto z dsg ;) ktoś później napisał ze dsg jest awaryjna i droga myślałem ze Ty tez piszesz o dsg w kontekście obniżenia osiągów
  • Odpowiedz
@FLOLPROBA: aaaa! Myślałem, że piszesz o tym wielorybie ze starym hydrokinetykiem. A to potwierdzam: DSG to bardzo fajne skrzynie, świetnie działają nie obniżając osiągów i nie zwiększając zużycia.
  • Odpowiedz
  • 1
@v-tec: pisałem ze DSG zaprzeczają stereotypom sceptyków skrzyń automatycznych.. a wieloryb to wiadomo tam nie było nic trwałego dlatego już nie ma tych aut :)
  • Odpowiedz