Wpis z mikrobloga

TRADYCYJNIE W POLSCE JAK W CHLEWIE OBSRANYM GÓWNEM

Niedawno pytałem odnośnie serwisu Xiaomi i niestety potwierdziły się moje obawy. Oddałem w związku z zepsutym głośnikiem (tym górnym od rozmów, dość częsta przypadłość, prawie nie słychać rozmówcy). Po ponad trzech tygodniach wracam po odbiór i oczywiście od razu obejrzałem telefon, mając w tyle głowy zwroty ludzi którym zniszczyli ekran itp. No i niestety porysowali mi ładnie telefon po pleckach. W rzeczywistości te rysy bardziej rzucają się w oczy, zdjęcie aż tak bardzo tego nie oddaje ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nosz #!$%@?, należę do nielicznej grupy osób która DBA o telefon, od nowości miałem na plecach etui (i to dobre jakościowe, nie najtańsze chińczyki które mogą rysować telefon xD), aż byłem zaskoczony w jak dobrym jest stanie jak je zdejmowałem i oddawałem na serwis. Miła Pani w Euro zrobiła nawet zdjęcia telefonu przed oddaniem i napisała w papierach "stan bardzo dobry, brak uszkodzeń mechanicznych". A dzisiaj ide po odbiór i moim oczom ukazuje się to co na zdjęciu. No ja jebię. I jeszcze ten opis od CCS: "rysy na panelu dotykowym, rysy na pokrywie baterii, porysowany wyświetlacz" xDxD Nie mam pretensji do tych biednych studentów którzy pewnie siedzą całymi dniami za talerz zupy i dłubią w tych telefonach, ale do tych wyżej co im każą pisać takie bzdury xD

Teoretycznie mogłem nie przyjąć i powiedzieć żeby mi oddali w takim stanie w jakim oddałem. Jednak obawiam się że oddadzą mi jeszcze bardziej porysowany, a może dodatkowo ekran rozwalą bo i takie historie słyszałem. To raz. Dwa to kolejny prawie miesiąc czekania, zwyczajnie nie chce mnie się już. I trzy to pewność że nie przyjmą tej kolejnej reklamacji bo w serwisie powiedzą że to kurier zniszczył, a kurier powie że serwis xD A ja nie mam siły na takie pierdoły.

I tak założę etui na plecki wiec na bieżące użytkowanie nie będzie to miało wpływu. Niestety, jak w przyszłości będę chciał sprzedać to nie napiszę że stan wizualny "jak nowy" bo ktoś spojrzy na plecy i się zapyta czy ten telefon gdzieś upadł xD

JAK W CHLEWIE

p.s. Stonoga to wizjoner na którego nie zasługujemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#xiaomi #serwisgsm #ccs #mi6
m.....2 - TRADYCYJNIE W POLSCE JAK W CHLEWIE OBSRANYM GÓWNEM

Niedawno pytałem odno...

źródło: comment_I7HmjeEVIji3fms8OQboeQfh5Ec3LCab.jpg

Pobierz
  • 13
@morfis2: zartuje mam ziomka ktory jest psycho fanboyem marki i drugiego ktory ma jakis ich telefon juz ze dwa lata i #!$%@? na niego przy kazdej okazji, uwielbiam ogladac ich konfrontacje. Swoja droga serwisy chyba wszystkie sa takie same, pamietam jak kupilem laata temu samsunga s3 i od nowosci mial jakies misje, resetowal sie, gubil siec, znikala simka. Oddawalem go ze 3 razy na gwarancje, wymienili w nim, slot karty sim,
@5684379: tzn zeby było jasne. Sam telefon Mi6 to mistrzostwo świata jak na dzisiejsze standardy. Jestem raczej heavy userem i właściwie nie miałbym nawet na jaki wymienić teraz szczególnie biorąc pod uwagę #!$%@? ceny telefonów >2k. Tutaj bluzgam jedynie na serwis ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@morfis2: nie wiem jakim cudem to porysował ( brak hotair?, zwyczajne niechlujstwo ? ) ale na pewno nie masz tam już wodoszczelności. A to IMO większy problem, bo przez wodo(pyło)szczelną konstrukcję telefonu, wilgoć, która wejdzie do środka ma tendencje do gromadzenia się powodując zwarcia.
@Pan_Slon: własnie przekonałem się o tym na własnej skórze. Zastanawiam się jak to jest w ogóle możliwe że człowiek ma obawy przed oddaniem telefonu do autoryzowanego serwisu producentu bo moga mu zniszczyć sprzęt xD