Wpis z mikrobloga

Co sądzicie o leksusie IS300h? Zastanawiam się nad hybrydą, chociaż is200t też kusi i w zasadzie do niedawna był faworytem :) szukam czegoś komfortowego do 100k. Za te pieniądze mogę mieć is300h z rocznika 2015 lub is200t z roku 2016.
#lexus #motoryzacja
  • 18
@Obserwator123: Ja mam is300h od kwietnia tego roku i jestem bardzo zadowolony. Jakieś konkretne pytania masz może?
Rzeczy które mi trochę osobiście przeszkadzają:
1) Pomimo teoretycznie dużego bagażnika jednak nie zapakuje się tam za dużo rzeczy (ale to kwestia sedana)
2) Brak tylnej wycieraczki
3) Wrzucanie kierunkowskazu zawsze wraca do pozycji środkowej, dla mnie jest to strasznie irytujące. Później chce wyłączyć kierunkowskaz i zrobię to za mocno to się włącza w
@Obserwator123 miałem is200t z 2015/6. Jedyna "naprawa" jaką miałem to wymiana bateryjki w pilocie :). Co prawda trudno mi też powiedzieć czy się mocno psuło, bo miałem je 3 lata i sprzedałem przez zakończeniem gwarancji.
Plusy:
- Serwis;
- komfort w porównaniu do BMW;
- przy sprzedaży auta nic nie skrzypiało w środku (BMW F30 po pół roku całe "chodziło" w środku :( )
Minusy:
- osiągi;
- spalanie w mieście (+/-
@losowyNickk Dzięki ;) a jak dźwięk podczas dynamicznego przyśpieszania? Na filmach wydaje się upierdliwy ale nie wiem na ile to kwestia "zbierania" dźwięku przez mikrofon. Jaki masz rocznik? Z salonu wyjechałeś czy jednak używka? Jak przyśpieszenie w codziennej jeździe? Chyba najgorzej na samym starcie od 0?
@Sperrdifferential is200t tak, w is300h jest skrzynia ecvt
@negrep czyli potwierdzają się opinie o bezawaryjności :) może stąd różnica w osiągach względem niemieckiej konkurencji która na
@Obserwator123: Zależy czy masz włączony ten śmieszny active sound control. Ja to mam wyłączone to jest cicho. Jedyny problem tej skrzyni to przyśpieszanie jest jednostajne więc nie czuć jako tako zmiany biegu, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Jeżdziłem rav4 i aurisem w hybrydzie to tam było dużo głósniej. Kupiłem używane z 2014, za mało jeżdzę w ciągu roku żeby pchać się w nowe.
@Obserwator123: możesz też spróbować poszukać czegoś z wyprzedaży rocznika. Do 100k nie znajdziesz, ale możliwe, że może już za 139~ dostaniesz jakąś podstawową wersję (elite/elegance) is300h. Tę cenę spokojnie można w salonie jeszcze trochę zbić.

@MatiOfficial: Zacząłem rozglądać się właśnie za is200t zamiast hybrydy. Przekalkulowałem że wyższa cena hybrydy zwróciłaby mi się po kilku latach względem IS200T. A wrażenia z jazdy o wiele słabsze. Czemu mówisz że minimum Fsport? Myślałem o elegance+sense. Masz wersje przedliftową czy poliftową?