Wpis z mikrobloga

@honda2137: każdemu według potrzeb. Nie ma tylko co się ograniczać do danych marek, sam mimo sympatii do saabów oglądałem różne auta. Brany był pod uwagę między innymi ctr fn2 i wyszło mi że na daily mi nie odpowiada.
  • Odpowiedz
@grafixautozine: W tym wypadku silnik N/A nic nie urwiesz. Zamach sporo dał przeniesienie napędu lżejsze o 5 kg. ale nie dla Januszy co lubią z nogą na sprzęgle podróżować ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedyś myślałem o nitro, ale jest z tym problem w PL.
  • Odpowiedz
@Majk83: Nie za dużo ale się da, pracuje nad tym aby na seryjnym sterowniku to ogarnąć i pozbyć się oczywiście kilku uciążliwych wad seryjnej kalibracji.
Nitro spoko ale ten motor fajnie i łatwo się turbi :) W sumie jest lepiej przygotowany do doładowania niż stara wysłużona D-seria. Jest jeden projekt 1.8T który przetarł wiele szlaków.
Oczywiście hondata/ktuner potrzebny aby bez cięcia i rzeźby to zmapować.
  • Odpowiedz