Wpis z mikrobloga

Mam pytanie. Złożyłem zamówienie na dresslily.com w październiku. Na tracking.net wychodzi, że "order created" 2018-10-17 oraz 2018-10-19 (dwa zamówienia).
Sposób przesyłki "Flat Rate Shipping: 10-30 business days", dokładniej BEEXPHQ.
Wysłałem na support email (23grudnia) kiedy ma to zamiar dojść bo ostatnie info z trackingu (wg. dat)
2018-11-06 Parcel is in clearance.
2018-11-07 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.

Oczywiście zlali mnie, że wszystko dobrze idzie i czas wysyłki zależy od świąt, pogody i wszystkiego innego tylko nie od nich.
ale te 30business day mija, nawet 2miesiące a chciałbym już dostać paczkę.
Co w takim przypadku robić? Jest szansa, że to dojdzie czy trzeba starać się o zwrot?
#dresslily #paypal #aliexpress
#zakupyzchin
  • 5
@widmo82: wolałbym zamówienie, było na promce a teraz nigdzie nie kupię.
@JanuszowyAndrzej: na pytanie kiedy przyjdzie napisali mi, że normalnie idzie. tylko, że na trackingu nic sie nie zmieniło od początku listopada. jak zleją mnie z powtórną wysyłką to po zwrot do PayPala uderzać?