Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Witajcie, chciałbym z początkiem roku przeprowadzić się do Krakowa. Często przeglądam wykop, ale nie mam tutaj konta więc pisze z anonima.

Dlaczego Kraków? Bo akurat w tym mieście mam rodzinę i kilku znajomych więc na początku będzie łatwiej.
Mam już dość mieszkania na wsi, gdzie praktycznie nikt nie mieszka, nie można nikogo poznać, a do najbliższego miasta mam 50km.

Problem mam tylko z pracą, bo nie wiem do jakich firm uderzać. Do tej pory pracowałem fizycznie budowlanka/kostka, potem na recepcji na siłowni, aczkolwiek chciałbym znaleźć coś bardziej ambitnego i dochodowego w Krakowie, gdzie dostałbym z 2500 na rękę. Dodam tylko tyle, że studiuję zaocznie informatykę w Rzeszowie, a teraz będę kontynuował w Krakowie.
Co umiem?
- status studenta (2 rok)
- angielski na poziomie B2
- excel (tabele przestawne, wyszukiwanie, filtrowanie, formatowanie warunkowe funkcje, formuły)
- totalne podstawy java/c#/python oraz MS SQL oraz podstawowe komendy terminal linux

Ogólnie chciałbym się teraz przyłożyć do nauki i za jakiś rok, dwa udać na staż/praktyki z #programowanie, ale w międzyczasie potrzebuje jakiejś pracy na pełen etat, byle bym zarobił z 2500 na rękę, żeby się jakoś utrzymać przez ten czas. Na staż w IT z #programowane obecnie nie mam w ogóle szans, więc myślałem o jakimś typowym korpo.

Tak więc jakie firmy mi polecicie?
#pracbaza #praca #pracait #programowanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 6
  • Odpowiedz