Aktywne Wpisy
smuteczek2000s +28
Hej,
pora coś zmienić w życiu. Zaczęłam od diety, spodobała mi się, pora na ćwiczenia, chcę iść na taniec na rurze oraz wrócić na siłownię.
Oraz przychodzi czas kiedy rozumiem, że chcę zawodowo robić coś innego, ale jeszcze nie wybrałam co.
Będzie mnie tutaj więcej!
Co sądzicie o tym, żeby kobieta się uczyła tańczyć na rurze?
pora coś zmienić w życiu. Zaczęłam od diety, spodobała mi się, pora na ćwiczenia, chcę iść na taniec na rurze oraz wrócić na siłownię.
Oraz przychodzi czas kiedy rozumiem, że chcę zawodowo robić coś innego, ale jeszcze nie wybrałam co.
Będzie mnie tutaj więcej!
Co sądzicie o tym, żeby kobieta się uczyła tańczyć na rurze?
Czy taniec na rurze (jako sport) jest wulgarny?
- Tak. 55.3% (767)
- Nie. 44.7% (621)
1) Zamówiłem internet z montażem na dzień 17.12.2018 w godzinach 19-21. Dostałem na maila Potwierdzenie zawarcia Umowy Abonenckiej.
2) Monter po przyjściu na montaż o 19:20 stwierdził że jednak jest za późna godzina na wiercenie bo będzie miał skargi od sąsiadów i poprosił o przełożenie montażu na wcześniejszą godzinę. Prosił żeby zadzwonić do nich rano i umówić termin w najbliższych dniach ale wcześniej (bo sam nie wie kiedy mają wolne terminy, trzeba przez infolinię).
3) Rano załatwiam sobie dzień urlopu w pracy i dzwonię do UPC gdzie dowiaduję się że owszem mogą mi ten internet zamontować ale abonament jednak będzie 10zł/miesięcznie droższy bo tamta umowa jest już nieważna.
Jak już wspomniałem dla mnie to jest zwykłe naciągactwo, ale chciałbym gdzieś złożyć oficjalną reklamację zanim udam się do Rzecznika Konsumentów.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Swoją drogą dla mnie ta firma jest niepoważna. Przesyłają mi potwierdzenie zawarcia umowy w pdf które zaczyna się jak na obrazku. Niżej jest wyszczególnione jaka usługa, jaki abonament i jaka opłata instalacyjna. W załącznikach dokładne regulaminy itd. A nagle sobie stwierdzają że jednak będzie 10 zł miesięcznie
Napisałem w tej sprawie o opinię do Konsumenckiego Centrum E-porad gdzie w odpowiedzi potwierdzono moje wnioski, czyli:
1) Umowa została skutecznie zawarta
2) Żadne wygasanie ofert nie ma na mnie wpływu i mnie nie obchodzi
3) Mam pisemnie żądać od UPC zapewnienia mi usług zgodnie z umową wyznaczając im w tym celu krótki termin a w