Wpis z mikrobloga

Jest jakiś mail gdzie można składać skargi w firmie #upc? Bo to co próbują mi zrobić to jest zwykłe naciągactwo.

1) Zamówiłem internet z montażem na dzień 17.12.2018 w godzinach 19-21. Dostałem na maila Potwierdzenie zawarcia Umowy Abonenckiej.
2) Monter po przyjściu na montaż o 19:20 stwierdził że jednak jest za późna godzina na wiercenie bo będzie miał skargi od sąsiadów i poprosił o przełożenie montażu na wcześniejszą godzinę. Prosił żeby zadzwonić do nich rano i umówić termin w najbliższych dniach ale wcześniej (bo sam nie wie kiedy mają wolne terminy, trzeba przez infolinię).
3) Rano załatwiam sobie dzień urlopu w pracy i dzwonię do UPC gdzie dowiaduję się że owszem mogą mi ten internet zamontować ale abonament jednak będzie 10zł/miesięcznie droższy bo tamta umowa jest już nieważna.

Jak już wspomniałem dla mnie to jest zwykłe naciągactwo, ale chciałbym gdzieś złożyć oficjalną reklamację zanim udam się do Rzecznika Konsumentów.
  • 7
@upecowypehacz: Tak. Black Friday internet 300mb/s. Co do ponowienia to w salonie powiedzieli mi że nie mogą reaktywować bo zakup był przez internet a nie u nich. Na infolinii 813813813 nikt chyba nie wie co zrobić. Przełączają mnie między operatorami (gdzie za każdym razem słucham parę minut muzyki zanim ktoś odbierze) a w końcu mówią że promocja już wygasła i nic nie mogą zrobić i żebym sobie wziął którąś z aktualnie
@upecowypehacz: UPC Polska - Salon Sprzedaży i Obsługi, ul. Graniczna 54, 40-018 Katowice. Pan z którym rozmawiałem odchodził nawet parę razy od stanowiska żeby skonsultować sprawę z przełożonym i ostatecznie potwierdził że może tylko zaproponować mi ofertę z droższym abonamentem. Na infolinii UPC powiedzieli dokładnie to samo.
@upecowypehacz: Póki co zgłosiłem reklamację przez czat z konsultantem. Masz może jakiś lepszy pomysł gdzie ponowić tą promocję (bo pisałeś że można to zrobić)?
Swoją drogą dla mnie ta firma jest niepoważna. Przesyłają mi potwierdzenie zawarcia umowy w pdf które zaczyna się jak na obrazku. Niżej jest wyszczególnione jaka usługa, jaki abonament i jaka opłata instalacyjna. W załącznikach dokładne regulaminy itd. A nagle sobie stwierdzają że jednak będzie 10 zł miesięcznie
Imagination - @upecowypehacz: Póki co zgłosiłem reklamację przez czat z konsultantem....

źródło: comment_wH0HRdKPY7n6WQ49JbmoZUAmHVbj7D15.jpg

Pobierz
@Imagination: Mały update dla tych którzy w przyszłości trafią tutaj z wyszukiwarki mając podobny problem.

Napisałem w tej sprawie o opinię do Konsumenckiego Centrum E-porad gdzie w odpowiedzi potwierdzono moje wnioski, czyli:
1) Umowa została skutecznie zawarta
2) Żadne wygasanie ofert nie ma na mnie wpływu i mnie nie obchodzi
3) Mam pisemnie żądać od UPC zapewnienia mi usług zgodnie z umową wyznaczając im w tym celu krótki termin a w