Aktywne Wpisy
montezuma71 +23
Wykopki staly sie dokladnie tym z czego sie smiali.
Zarty z papieza byly sprokurowane wystawieniem na piedestał papieża polaka, forsowaniem jego "świętości" i absolutnym oburzeniem gdy ktoś tę świętość podważał, czy w prost- jajcował sobie z niego.
Dzis każdy mem o ukrainie czy ukraincach spotyka sie z oburzeniem godnym 50-letniej Grażyny z Pcimia, która obrusza sie na widok mema z zółtym ryjem. Daje to motor napędowy do coraz to większego trollowania fajnopolaków.
Zarty z papieza byly sprokurowane wystawieniem na piedestał papieża polaka, forsowaniem jego "świętości" i absolutnym oburzeniem gdy ktoś tę świętość podważał, czy w prost- jajcował sobie z niego.
Dzis każdy mem o ukrainie czy ukraincach spotyka sie z oburzeniem godnym 50-letniej Grażyny z Pcimia, która obrusza sie na widok mema z zółtym ryjem. Daje to motor napędowy do coraz to większego trollowania fajnopolaków.
Mirki, po wymianie UPG, z nawiewów śmierdzi mi olejem. Poza tym śmierdzi olejem w zbiorniczku wyrównawczym, pozatym mam plame od oleju pod zbiorniczkiem wyrównawczym.
UPG była wymieniana ze względu na spaliny dostające się do układu chłodniczego.
Pytanie, co mechanik mógł #!$%@?ć?
Pytanie nr 2, moge wrócić tym do domu (w jedną strone mam 30km) ?
Za wymiane UPG wziął trochę, bo około 1800 brutto, głowica planowana, uszczelka wymieniona.
Jakieś przemyślenia ?
Słyszałem że właśnie olej w zbiorniczku wyrównawczym uszkadza termostat..., i te objawy łączą się ze sobą.
Komentarz usunięty przez autora
Podobny objaw występuje np. przy braku płynu chłodniczego, wtedy parownik nie jest nagrzewany przez płyn chłodniczy poprzez membrane, tylko ogólnym ciepłem silnika, auto co prawda się nie przegrzało, ale zrobiłem 30km....
BTW. Podczas jazdy słyszę takie świergolenie pod kierownicą, tak jakby płyn jakiś... ale to od zawsze miałem, po wymianie uszczelki to nie ustało.
@shaelix92: Na przełączanie na lpg głównie czujnik temperatury reduktora. Czasem niektóre instalacje (np. KME) ma funkcje zwiększenia progu temperatury reduktora jeśli temperatura gazu będzie poniżej ustalonego progu. Ale najlepiej by było zobaczyć co dzieje się z czujnikiem a jak będzie na miejscu to sprawdzić w programie od lpg jaką temperaturę widzi i czy zgadza się z tym co jest na