Wpis z mikrobloga

#tmobile #telekomunikacja

dziwna sytuacja: od dwóch dni usiłuję kupić doładowanie do sieci #tubiedronka. Dostępne JEDYNIE w kasach sklepów #biedronka. Ale w zadnym sklepie jakie odwiedziłem w #zielonagora tych doładowań nie sprzedają - "nakład wyczerpany", taki absurdalny komunikat wyskakuje gdy kasjerka próbuje wygenerować kod. Nie znalazłem w sieci żadnych informacji by był z tym problem więc chyba jest tylko zlecenie by MI jednemu nie sprzedawać...
  • 16
  • Odpowiedz
do wRodzinie jak lubisz


@tomasz-piechura: Jeśli tam za 23 zł dają darmowe rozmowy i smsy plus 10gb internetu, to chętnie. W tuB mam to za 24 plus nadajniki T-m czyli doskonały zasięg. I do tej pory nie było żadnych problemów (nie licząc przeniesienia nr-u)
  • Odpowiedz
@Boski_Igorzu: Swego czasu skrzętnie wszystko analizowałem i wyszło mi że tuB ma najlepsze warunki (mykiem jest to, że mając kartę lojalnościową zwracają 20% za zakup doładowania, co sprawia że rozmowy i smsy plus 10gb oficjalnie kosztujące 30zł miesięcznie, zmieniają się się w 24zł).

I wszystko byłoby super ale na dzień dzisiejszy w moim miescie nie można kupić doładowania
  • Odpowiedz
@bijaukoff ( ͡ ͜ʖ ͡) i masz teraz te 6złoty taniej bo majo dobry warunek xD i brak doładowań. Obaczj ten lajtmobile. Nie zawsze co tańsze znaczy lepsze. Oczywiście kto co uzna za sluszne. Pzdrawiam
  • Odpowiedz
@Boski_Igorzu: rzuciłem okiem: to lajtmobile działa w sieci plusa. A ja się wlaśnie wyniosłem z plusa bo we wsi, gdzie kupiłem sobie dom nie działa ich sieć i cała wiocha zasuwa na sieci T-m, jedynej dostępnej. I nie, nie proponuj mi zamiany domu.
  • Odpowiedz
Dziś zgłaszam usterkę.


@butterfly: zgłaszałem usterkę kilkakroć, na infolinii i w sklepach. Potem, gdy dzwonię ponownie, dostaję informację od konsultanta, że "nikt nie zgłaszał usterki ale zainteresujemy się sprawą." Gdy mówię, że ja już kolejny raz zgłaszam, to rżną głupa i mówią "a to, widocznie , koledzy źle zapisali ale ja juz teraz to przekażę gdzie trzeba. Dziękujemy"

Wygląda na to, że problem ich przerasta
  • Odpowiedz
ja zgłosiłam u siebie w sklepie


@butterfly: też to robiłem zgłosiłem w dwóch. Wczoraj i dziś. Kierowniczki zapewniały, że zadzwonią do centrali. Ale one nawet nie mają czasu uprzątnąć wyjść ewakuacyjnych, więc wątpię by próbowały się dodzwonić na infolinię
  • Odpowiedz
ale to ja jestem kierowniczką


@butterfly: a, to uszanowanie, i tak trzymaj. Ale smutna informacja jest taka, że ja dzwoniłem na info równiutko 24 godz temu i wtedy mnie zapewniono, że NIKT niczego tej pory nie zgłaszał i żebym zachęcił kierowniczki w B. by zgłaszały bo dopiero to wezmą na serio. Rozumiem, że Ty zgłaszałaś to wcześniej? A to znaczy, że albo nie dotarło, albo - że udają że nic
  • Odpowiedz
@bijaukoff: xD Ci z infolinii nie mają dostępu do zgłoszeń do informatyków, całkiem dwie różne rzeczy. Więc nie rozumiem czemu ktoś Ci powiedział, że nikt nie zgłaszał, jak my zgłaszamy gdzie indziej. Problem jest widzę ogólnopolski, ja zgłaszałam w poniedziałek.
  • Odpowiedz
Ci z infolinii nie mają dostępu do zgłoszeń do informatyków, całkiem dwie różne rzeczy.


@butterfly: No tak, ale przecież skoro problem jest ogólnopolski i trwa co najmniej od niedzieli, to każdy konsultant dziennie dostaje parędziesiąt pytań na ten temat. Więc konsultanci celowo wprowadzają ludzi w błąd i odgrywają szopkę "ojej, pierwsze słyszę, proszę poczekać - sprawdzę w systemie. Tu następuje minuta ciszy, za którą ja im płacę w impulsach (dzwonie
  • Odpowiedz