Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@bol_istnienia: wszystkie latające stwory jak harpie czy krwiopijcy, nie dlatego że były trudne, ale dlatego że one najczęściej się bugowały, wchodziły w tekstury przez co z łuku nawet ich zabić nie można było
  • Odpowiedz
@P_r_a_w_d_a: miałem na myśli pierwsze podchody do Gothica za gówniaka, teraz to wszystko można zbić lagą z 10 siły jak się zna mechanikę na pamięć
@wypokk: grałem, ale nie 2.0, w tej pierwszej części to jakoś specjalnie problemów nie było xD
  • Odpowiedz
@bol_istnienia: No tak średnio bym powiedział.

Główną atrakcją moda jest zmodyfikowana oprawa graficzna, rozszerzone lokacje Khorinis i (w mniejszym stopniu) Górniczej Doliny. Jarkendar został zmodyfikowany prawie, że niezauważalnie. Mod co prawda nie zmienia w jakikolwiek sposób fabuły jednak zmiany w grafice to nie wszystko. Należy wspomnieć, że mod także znacząco wpływa na balans rozgrywki i zwiększa jej poziom trudności.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Edi93:

Poszukiwacze

#!$%@?, jak sie troche w Gothica pogralo to znalo sie miejsce gdzie rosl kazdy #!$%@? korzen, a co dopiero moejsca z poszukiwaczami - gdzie sie dalo to szla kusza i strzal z daleka, ich pocisko bylo strasznie latwo ominac, dobiec i zabic. Faktycznie sprawiali dopiero problemy jak sie ledwo pojawili, a czlowiek lecial po lepszy pancerz - ale wyatarczylo gnojkow unikac, zabrac pancerz i elo, gnoje padaly jak
  • Odpowiedz
@w__w:

Poszukiwacz zauważony jest spoko przeciwnikiem

Problemem nie jest ich zabicie. Problemem jest to, że jak jakiegoś nie zauważysz, bo ci wyjdzie z zza winkla, odpali tą swoją gadkę wraz z tym szumem, to się idzie zesrać. A są miejsca, gdzie ich nie widać i mogą cię najść z zaskoczenia. I wtedy potrafią wystraszyć.
  • Odpowiedz