Wpis z mikrobloga

Poszedłem do perfumerii, wybrałem parę zapachów polecanych w recenzjach, spsikałem karteczki, poczekałem 2 dni, przetestowałem na sobie, na koniec wybrałem.. i mi się przypomniało że przecież idzie zima, a ja obracałem się w stricte letnich perfumach.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czy możecie mi polecić coś na zimę? Myślałem na Encre Noire, ale to dosyć popularny zapach z tego co czytam. Może coś bardziej niszowego?

#perfumy
  • 17
  • Odpowiedz
Myślałem również nad Versace Eros, ale niektórzy tutaj odradzali, oraz nad Dolce&Gabanna The One.

Wspomnę że totalnie nie mam doświadczenia w takich cięższych perfumach, zawsze miałem zapachy w stylu Acqua Di Gio czy HB Bottled
  • Odpowiedz
@Abiz: a Encre Noire jest ostro niszowy właśnie, mało komu podchodzi ten zapach z tego co słyszałem ale dzisiaj przejdę się do Douglasa i powącham
  • Odpowiedz
@Abiz: możliwe, że ogolnie Versace ostatnio lipę daje z perfumami, bo u mnie podobnie. Chyba poprzez stwierdzenie, przez producenta, że to zapach wieczorowy mieli na myśli wyjście wieczorem z psem, bo tyle to czuć ( ͡° ͜ʖ ͡°) W każdym razie, idę dzisiaj jeszcze do Zary powąchać 9.0 bo to podobno udany klon Valentino Uomo
  • Odpowiedz
idę dzisiaj jeszcze do Zary powąchać 9.0 bo to podobno udany klon Valentino Uomo


@Dorhak: 8.0 albo 9.0 nie pamietam który, pachnie mi podobnie do Prada Luna Rossa Extreme, ale bez lawendy - w każdym razie kupiłem oba w zestawie bo warte swojej ceny
  • Odpowiedz
@Abiz: Nie ma złej pory żeby pachnieć czysto i świeżo, a takie są letnie zapachy. Zwłaszcza że pewnie większość dnia spędzasz w pomieszczeniu, gdzie panuje ta sama temperatura przez cały rok.
Nie twierdzę, żebyś nie kupował nic specjalnie na zimę, ale czytając perfumowe fora można odnieść wrażenie, że użycie AdG teraz to jakaś zbrodnia XD
  • Odpowiedz