Wpis z mikrobloga

Maciej 22 Poznań

Zgłoszenie nr 393 z dnia 2018-11-03 20:18:30

Imię: Maciej
Wiek: 22
Miejscowość: Poznań
Kim jestem?
Nie umiem pisać o sobie ale się postaram.

Jestem ciekawym świata, interesującym się wszystkim normalnym - nienormalnym facetem.
Zjem wszystko dopóki nie jest węglem, albo się nie rusza (no dobra - grzybów i owocowej nie cierpię), moje ulubione jedzenie to włoskie.

Mieszkam w Poznaniu (a teraz w okolicach) od urodzenia, na codzień studiuję (Budownictwo), w weekendy pracuję i wychodzę z znajomymi.
Raczej spokojny, nie lubię się spieszyć, na imprezę wolę iść na domówkę lub do pubu niż do klubu.

Podobno inteligentny lecz leniwy, jestem kreatywny, zdarza mi się częściej niż żadziej rzucić pociskiem i sarkazmem.
Dużo humoru, żartów stosownych i niestosownych.
Często uciekam myślami do swojego świata i zatapiam się w marzeniach.

Wygląd
Niebrzydki, ciemny blond, 175cm, ani gruby ani jakiś specjalnie wysportowany.
Okulary noszę od dziecka ( bez nich dużo nie widzę ), pod nimi skrywam oczy którym najbliżej do piwnych.
Włosy na głowie jak i na twarzy, ale na brodę drwala nie ma co liczyć.

Zainteresowania
Dużo różnych rzeczy - od historii, przez fizykę i geografię, aż po architekturę i politykę.
Można z mną pogadać na wiele tematów, jak czegoś nie wiem to chętnie się dowiem, jestem otwarty na różne punkty widzenia.

Lubię pograć w planszówki (RPG i strategie), poczytać książki (fantasy/Sci-fi/historia), pograć na gitarze.
Dobrym serialem na kanapie czy filmem w kinie też nie pogardzę.

Jestem uzależniony od muzyki, słucham głównie starszych gatunków rocka, muzyki lat 40 - 60, także klasycznej (lata szkoły muzycznej zrobiły swoje). Choć tak na prawdę wszystko co ma melodię i jakikolwiek sens w tekście może być ( rap - tego akurat nie cierpię ).

Chętnie wyjdę na spacer, do teatru, poznam nowe miejsca, zwiedze nowe miasta i zamki.
Jest tego tyle, że na pewno o czymś zapomniałem albo jeszcze się nie dowiedziałem ;)

Czego oczekuję?