Wpis z mikrobloga

@Goodie_pl: Ciekawe jak moje reklamacje zalando-lounge które odrzucacie a zmiana zapisu o jednej transakcji na konto była po tych transkcjach. Ciekawe również jest to że dwa razy odrzuciliście wpłatę choć dane się zgadzały ! Na wiadomości na facebooku nie odpisujecie od 3 dni choć zostały one odczytane!
  • Odpowiedz
@nekrofukk: a może i tak będzie choć co ciekawe nawet po przyznaniu cashbacku i tak pewnie ci go anulują tak jak mi to zrobili... Co jest najlepsze zmiana warunków cashbacku według nich działa wstecz więc nigdy nie wiesz czy dostaniesz (ile dostaniesz) a nawet jak dostaniesz to i tak go zabiorą ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja wracam do PP bo tam takich cudów nie było
  • Odpowiedz
Jasne przestrzegam tylko innych użytkowników przed takimi praktykami jak zmiany wstecz warunków cashbacku oraz tym że nawet jak zatwierdzicie to nie można ich wypłacić bo w każdej chwili możecie je anulować działając zgodnie z regulaminem, bo opisane w wiadomości przeze mnie transakcje były i są zgodne z regulaminem a zapis mówiący o jednej transakcji na konto został dodany po wykonaniu wszystkich transakcji a wy powołujecie się na zapis o oszustwach i możliwości
  • Odpowiedz
Ja na razie mam problem tylko z transakcja Virgin, bo drobne 1zl,2zl naliczają bez problemu, gorzej jak przyjdzie naliczyć 32zl cashbacku.
Na planet plusie faktycznie nie było takich problemów chociaż o każdy zwrot trzeba było się upomnieć ale koniec końców był ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@soczeks1: staramy się, by z naszej strony wszystko było przejrzyste i zapewniamy Cię, że ostatnie co leży w naszym interesie, to kasowanie "niewygodnych transakcji". Cały czas pracujemy nad ulepszaniem cashback. Jeżeli pojawia się jakiś błąd techniczny, to informujemy o tym. Tak było w przypadku NJU Mobile, usterka leżała po naszej stronie.

Regulaminu nie zmieniliśmy. Od początku znajduje się tam informacja, że jeżeli uznamy coś za fraud, to możemy taką transakcję przyblokować.
  • Odpowiedz
@Kubix700: Wiadomość od nas otrzymałeś, ponieważ reklamacja jest widoczna na Twoim koncie, czyli została przez nas przyjęta. Teraz oczekujemy na informację od partnera czy usługa nie została anulowana przez Ciebie.
  • Odpowiedz
@Goodie_pl:
Ile okresów rozliczeniowych musi być aby cashback z nju był prawidłowo zatwierdzony ? Nie odpowiadacie na wiadomości ani na facebooku ani na wykopie to może tutaj się uda ?!
  • Odpowiedz
@soczeks1: Aby transkacja została zatwierdzona poprawnie towar nie może zostać zwrócony do sklepu, a umowa podpisana z operatorem czy innym dostawcą usług nie może zostać zerwana.
  • Odpowiedz
@Goodie_pl: Przez jaki okres skoro umowa jest na czas nie określony ? Według tego co piszecie taką umowę trzeba mieć do końca życia co jest nie możliwe bo nigdy nie może być zerwana co jest żałosne! Jaki jest czas rozpatrzenia cashbacku ? I dlaczego nikt nie odpowiada w zadnej formie kontaktu ?
  • Odpowiedz
@soczeks1: Twoje pytanie budzi wiele kontrowersji, ponieważ wygląda na chęć dowiedzenia się kiedy możesz spokojnie zerwać umowę z operatorem i podpisać kolejną. W przypadku takich partnerów jak NJu jest bardzo specyficzny sposób walidowania transakcji, ponieważ robia tą pomiędzy 30, a 90 dniami od podpisania umowy.
Odpowiadamy na każde Twoje pytanie w tak szybkim czasie jak jest to możliwe.
  • Odpowiedz