Wpis z mikrobloga

Dziś wieczorem będzie krótko, ale dla fanów drugiej części Fallouta mam chyba niezłą wiadomość - ostatnio z użytkownikiem Nirran z NMA pracujemy nad dodaniem nowych perków do gry w ramach jego moda. 6 moich propozycji zostało już dodanych, a w przyszłości być może zostaną dodane następne. I tutaj mam do Was prośbę: jeżeli macie pomysł na perka, którego warto dodać, to proszę napiszcie, nie zaszkodzi spróbować.

Mnie osobiście najbardziej zależy na perkach do umiejętności uważanych za słabsze, jak hazard, pierwsza pomoc, naprawa czy pułapki. Inna sprawa, że wcale nie jest prosto je wymyślić, nie wszystko też da się zaprogramować... w każdym razie będę wdzięczny za Wasze pomysły!

#fallout #falloutmod #rpg
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sagez: Death Gambler z powodu bonusu dla wrogów wydaje się być sporo słabszy od reszty, ale nie wiem jak przebiegały testy. Do naprawy można dać coś uzyskiwanego podczas udanej naprawy, jakieś części, schematy itp. Postaram się nad resztą też pomyśleć ;)
  • Odpowiedz
@Sagez: to na początek może coś takiego?
Pierwsza pomoc - kieszonkowy medyk.
Dzięki nocom spędzonym na czyszczeniu ran możesz używać pierwszej pomocy w trakcie walki bez żadnych problemów. Do tego limit użyć tej umiejętności wzrasta dwukrotnie zanim nadejdzie zmęczenie.

Rzucanie - Groch o ścianę
Twój wyjątkowy upór w rzucaniu przedmiotami nauczył Cię jak rzucać żeby się nie przemęczyć. Każdy rzut kosztuje 1 AP mniej. Do tego jesteś w stanie przewidzieć trajektorię rzutów, co sprawia że masz +10 AC przeciw
  • Odpowiedz
@Sagez: Mnie czasami drażni, że w przypadku losowych spotkań jesteśmy zawsze rzucani w samo centrum awantury, bez względu czy chcemy w niej uczestniczyć, czy nie. Czasami wolę poobserwować z boku i ewentualnie pozbierać fanty po zakończonej jatce. Mój pomysł na perk to domyślna neutralność w takich sytuacjach, ewentualnie możliwość rozpoczęcia tury tuż przy samym exit grid dla natychmiastowej ewakuacji. Perk mógłby się nazywać np. Fight or Flight.
  • Odpowiedz
@Usmiech_Niebios: pierwsza pomoc odpada, nie da się tego podobno zaprogramować. Odnośnie outdoorsmana miałem bardzo podobny pomysł, ale obawiam się, że Nirran napisze, że za dużo tego dodawania i wyliczania przeciwników. Możemy spróbować, choć też myślę nad bonusami do ,,traperskich'' broni typu noże, włócznie czy proste strzelby.
No z pułapkami najtrudniej. A jeszcze coś dla Handlu by się przydało.
  • Odpowiedz
Pułapki

Pułapki- Palec grzebalec/Palce grzebalce

Zawsze wsadzałeś ręce gdzie nie trzeba. Pierwszego palca straciłeś w wieku 3 lat, kiedy zaciekawiłeś się maszynką do mięsa. Umyślne stąpanie lub grzebanie w pułapkach nie robi na Tobie wrażenia.

i tu może połowę obrażeń/zatrucia lub całkowicie nietykalny
  • Odpowiedz
@Sagez: na mapie, idziemy sobie przez miasto i się pojawia komunikat o zauważeniu przedmiotu w tym okienku z tekstem i przed postacią się spawnuje przedmiot. Trudno by było takie coś zaimplementować?
  • Odpowiedz