Wpis z mikrobloga

O kurcze :D przegladajac skrzynke mailowa natknalem sie na opis budowy mojego motocykla. Historia przeslana do redaktora naczelnego magazynu Custom, Lecha Wangina. Mialem miec opublikowany artykul, ale w drodze na sesje mialem slizga i nie doszlo to do skutku :/ Przedstawiam Wam historie mojego motocykla - tresc maila :D
"Witam.
Nie jestem mechanikiem, lakiernikiem czy budowniczym motocykli. W mojej rodzinie motocykle praktycznie nie istnialy, jednak ja chce to zmienic. Od dzieciaka fascynowaly mnie jednoslady napedzane silnikiem. Nigdy mnie na cos takiego nie bylo stac, wiec robilem sobie projekty w 3D, aby jakos zrekompensowac fakt, ze nie stac mnie na motocykl. Z czasem mowilem sobie: a, w przyszlym roku wezme kredyt i cos sobie sprawie. Tak mowilem sobie kilka lat. W tym samym czasie przegladalem dziesiatki stron internetowych i Wasz magazyn, napawajac sie motocyklami zbudowanymi od podstaw, badz przebudowanych w najrozmaitsze formy. Zawzialem sie wiec i zapragnalem samemu cos zrobic. Nie mialem praktycznie w tym doswiadczenia i zaczalem z marszu. W planie mial byc motocykl w stylu bobber lub brat-styl. W gre wchodzily stare Japonce, poniewaz nie niszcza budzetu tak jak Harleye. Dostalem cynk od znajomego, ze niedaleko stoi Suzuki GS 850 i jest bialy. Zadzwonilem wiec. Okazalo sie, ze tak, jest to Suzuki i jest bialy, ale jest to GR 650. Co to w ogole jest?! Dowiedzialem sie, ze byl to nieudany projekt lekkiego choppera Suzuki, produkowany w latach 1983-1989. Silnik rzedowy twin, wiec piekny dzwiek, niestety, tylne kolo resorowane jest przez monoshock, co daje duzo trudniejsza sprawe przy przebudowie motocykla na bobbera, patrzac z perspektywy goscia bez zaplecza, dysponujacego tylko kompletem dosc tanich narzedzi. jednak cena byla dosc niska. Cala noc spedzilem nad szukaniem w internecie czegos, co mozna by z tego wystrugac. Wyszlo na to, ze Cafe Racer bedzie idealny. Podjalem wiec decyzje o zakupie sprzetu. Bylo to w 2011, pozna jesienia. na