Wpis z mikrobloga

Cześć! Na wykopie jesteśmy już ponad dwa lata i w zasadzie codziennie (zarówno na mirko, jak i w wiadomościach prywatnych) odpowiadamy na pytania związane z okularami korekcyjnymi, przeciwsłonecznymi i ogólnie optyką okularową.

Przez ostatnie miesiące dostawaliśmy wiele zapytań o kody dla mirków i #rozdajo więc stwierdziliśmy, że czemu nie. Tak więc:

Mamy dla was trzy kompletne pary okularów, czyli kody do sklepu o wartości 325zł:

- dzięki kodom wylosowani mogą wykonać kompletne okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne lub korekcyjno - przeciwsłoneczne
- zielonki nie biorą udziału
- wystarczy zaplusować ten wpis
- losowanie przez #mirkorandom w piątek o godzinie 21:00

Zasady są jasne i typowe - nie wymagamy nic więcej poza plusowaniem. Będzie nam jednak bardzo miło, jeżeli przebrniecie przez poniższy tekst, z którego dowiecie się czegoś więcej o nas. Pod koniec również kilka przydatnych linków.

Dodatkowo również kod (-35zł możliwy do wykorzystania zarówno w lokalizacjach, jak i sklepie online): mirko35 - będzie działał do 15 października.

Zwięźle o nas: Jesteśmy rodzinną firmą i od 2009 roku zajmujemy się wykonywaniem okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i korekcyjnych przeciwsłonecznych. Oferujemy okulary naszej marki, które jeśli chodzi o jakość i dbałość o szczegóły są na tym samym poziomie (a czasami nawet wyższym) co znane okulary „markowe” - głównie dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości materiałów i komponentów. Dodatkowo w każdej parze okularów montujemy soczewki korekcyjne polskiej fabryki JZO (Jeleniogórskie Zakłady Optyczne) z wysokiej jakości powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu, że nie przerzucamy na naszych klientów niepotrzebnych kosztów jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej jakości produkt w odpowiedniej cenie. Nasze okulary można zamówić online oraz w lokalizacjach w Warszawie oraz Łodzi (w Łodzi można również wykonać badanie wzroku).Posiadamy konkretną i określoną stylistykę (co może oznaczać, że nie każdy znajdzie u nas coś dla siebie) jednak najlepiej pracuje się nam z okularami, które sami lubimy - co przekłada się również na zadowolenie naszych klientów. Aktualnie nasze okulary można przymierzyć jedynie w naszych lokalizacjach.

Wspomniane teksty:

Jak kupić dobre okulary korekcyjne - w tym artykule poruszamy najważniejsze kwestie i w zasadzie najczęściej pojawiające się na wykopie pytania.
Niebieskie światło - czyli w skrócie, o co chodzi z tym filtrem światła niebieskiego. Sam temat jest jeszcze trochę chaotyczny - brakuje dużej ilości badań, które dowodziłyby szkodliwości i tak naprawdę cała branża bazuje na kilku. My oferując taki produkt skupiamy się jednak na tym co najważniejsze - odczuciach naszych klientów, którzy zauważają poprawę komfortu.
Refundacja okularów - czyli zwięźle o tym, kiedy pracodawca może pomóc nam w zakupie okularów.

Jeżeli macie jakiekolwiek pytania dotyczące okularów i tematów z nimi związanych to możecie śmiało pisać w komentarzach lub wiadomościach prywatnych.

Dodatkowo: nasz sklep online | nasz profil na Facebooku | nasz profil na Instagramie
  • 88
@GloomySunday: Ok. szkoda bo jest nisza w temacie i tylko kilka firm w Europie to dokładnie ogarnia i pomaga w zakupie! Myślałem, że własnie przypadkiem trafiłem jedną z nich :) Spoko jak byście kiedykolwiek chcieli się zagłębić w temacie to wołajcie do tablicy! Pozdrawiam
@The_ReDD: niestety aktualnie nie ma nas w Trójmieście :(
@Xune: standardowych aviatorów nie przewidujemy ale zobacz modele takie jak anger czy grief - w każdym z nich możemy zamontować soczewki barwione (przeciwsłoneczne) a w przypadku braku mocy również z polaryzacją (+145zł).
@Paczek_w_masle: z informacji od naszych klientów, którzy je użytkują wynika, że warto korzystać z okularów z filtrem światła niebieskiego - ale jeśli będą one użytkowane jako okulary głównie (lub tylko) do pracy przy komputerze. Dodatkowo trzeba pamiętać o tym, że mają widoczne (i dosyć mocne) niebieskie odbicie resztkowe a dodatkowo zmieniają postrzeganie barw (ocieplają je). Więcej na ten temat znajdziesz w podlinkowanych w poście tekstach a przede wszystkim tutaj.
@booolooo: bardzo mi przykro, że w przypadku Twoich okularów pojawił się problem (napisz proszę z czym dokładnie). Mam nadzieję, że udało się nam już rozwiązać sytuację i jesteś zadowolony z tego rozwiązania.