Wpis z mikrobloga

Mircy, jako że w sprawach telefonów jestem zielony mam do was prośbę o poradę.
Czy jest jakieś sprawdzone źródło z którego mogę kupić oryginalnego iphona 5s, a najlepiej nowego? Z tego co się zorientowałem to Ali i szemrane sklepy typu mediamarket24 odpadają. OLX i Allegro to też loteria na co się trafi. Najbardziej rozsądną opcją jaką do tej pory znalazłem to urządzenia refurbished, które znalazłem na tej stronie https://www.refurbed.pl/p/iphone-5s/206/#sec-product
Serwis wydaje się zaufany, w Niemczech ma dobre opinie, ale jestem ciekawy jak wygląda użytkowanie odnawianego sprzętu w praktyce i czy warto się w to pchać.
#pytanie #iphone #apple #telefony #ios #refurbished
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Federasta: XD refurbed to to samo co ali - płyty pościągane #!$%@? wie skąd, ponaprawiane i tyle, lepiej już kupić jakiś używany 5S i samemu zmienić obudowę i ekran, albo dać do mnie ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@Federasta: co najwyżej towar z ekspozycji w mediamarkt jest, czyli wychodzi prawie na to samo co jakbyś kupił używanego, ale nawet outletowy 5s z ekspozycji jest droższy od nowego SE, więc na twoim miejscu kupiłbym se, bo jeżeli kupujesz 5s tylko po to żeby mieć iphone to sobie odpuść
  • Odpowiedz
@Atariauke: Czyli nie ma czegoś takiego jak ogólnodostępne źródło telefonów refurbished serwisowanych przez apple? Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale gdzieś przeczytałem, że oni odnawiają telefony tylko na potrzeby wymian gwarancyjnych.
Czy w takim razie byłbyś w stanie polecić mi tutaj lub priv jakiś pewny używany sprzęt, bo tak jak mówiłem jestem zielony i nie wiem czy odróżnię oryginał od podróbki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

co
  • Odpowiedz
@Federasta: no jeżeli szuaksz na lata to nie ma co kupować 5s, rozumiem najniższym kosztem, ale to jak już szukasz używanego 5s to rozejżyj się za używanym se, jest mocniejszy i będzie miał dłuższe wsparcie
  • Odpowiedz