Wpis z mikrobloga

Z uwagi na liczne zgłoszenia od Mirków informujemy, że faktycznie - dostęp do usług, stron WWW oraz paneli jest teraz na home niemożliwy. Pracujemy na tym, aby sytuacja uległa poprawie, ale nie możemy podać dodatkowych szczegółów. Będziemy komunikować o rozwoju tutaj, jak i w wielu miejscach w sieci. #homepl
  • 39
  • Odpowiedz
@home-pl: Czy ktoś od administratorów z home.pl na bieżąco monitoruje usługi, bo z tego co napisaliście interwencja nastąpiła po zgłoszeniach a problemy zaczęły z niedzieli na poniedziałek.
  • Odpowiedz
W nocy dzwoniłem to niby było prace planowe 1 godzinne. Gdzie są informacje o takich planach i czy są rozsyłane do użytkowników mailem?
  • Odpowiedz
Szanowni Państwo,

Niedostępność usług home.pl w dniu 24 września 2018 roku związana była z przeprowadzonym przez nieznanych sprawców atakiem DDoS (https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/co-to-jest-atak-ddos) na naszą firmę.

Żadne dane naszych klientów nie były i nie są w jakikolwiek sposób zagrożone, a sam atak skierowany był na blokowanie infrastruktury sieciowej. W następstwie ataku serwisy utrzymywane w naszej sieci nie były widoczne w sieci Internet.

Był to największy atak DDoS w ponad 20 letniej historii firmy.
  • Odpowiedz