Wpis z mikrobloga

#przesylka #allegro
Mirki, czy trzeba otwierać za każdym razem paczkę w ruchu, by upewnić się,że wszystko przyszło całe? Zamówiłam na allegro zwykły kosz plastikowy plus kilka innych drobnych rzeczy. Odebrałam w sobotę w kiosku ruchu, paczka cała, w środku solidnie zabezpieczona, jak się okazuje w domu. Jednak kosz pęknięty u podstawy. Cyk robię zdjęcia,od razu wysyłam do sprzedającego, dziś wiadomość, że trzeba sprawdzać pod kioskiem i protokół szkody, innymi słowy "masz pecha". Faktycznie moja wina, nic z tym zrobić już nie mogę?
  • 8
  • Odpowiedz
Dodam,że nie było też żadnych oznaczen "uwaga szkło", próbowałam się też doszukać w opisie aukcji i regulaminie kiosku ruchu o tym otwieraniu paczek, nic takiego nie ma
  • Odpowiedz
@kola9494 Zacznij dyskusje na allegro, niech oni się włączą. Jak to nie zadziała to skierował bym się do rzecznika praw konsumenta, oni będą dokładnie wiedzieć jakie masz prawa w tym wypadku, nie sugerował bym się losowymi opiniami z wykopu (nawet jak mogą być prawdziwe, to nie masz tej pewności)
  • Odpowiedz
  • 0
@kola9494 XXI wiek, każda osoba posiada kamerę, która nagrywa w wysokiej jakości i w kolorze, ale płacz na Wykopie, że po rozpakowaniu towar wadliwy. xD
  • Odpowiedz
@Volki Nie ma człowieka, który wie wszystko, stąd też między innymi powstają takie strony, jak ta. Nie jest to płacz, po prostu zapytanie ;) Nie kręcę burzy, nie mam zamiaru poruszać nieba i ziemi, aczkolwiek często sprzedawcy wprowadzają w błąd, dlatego się upewniam. Nie zakładam też nigdy, że odbierający towar ma zamiar oszukiwać, a wiadomość do sprzedawcy poszła mniej więcej 10 min po tym, jak odebrałam paczkę (przychodzi bowiem wiadomość z podziękowaniem
  • Odpowiedz
  • 0
@kola9494 Reklamować można nawet po fakcie, ale masz czas i chęć na spór sądowy, gdy sprzedawca nie uzna reklamacji? Raczej wątpię. Dlatego warto poświęcić kilka minut chociażby na nagrywanie rozpakowania, gdy nie możemy otwierać przy doręczycielu.
  • Odpowiedz