Wpis z mikrobloga

Wykonałem "Przelewa na Telefon BLIK" przez stronę ING (konto nie ma przypisanego numeru do BLIK) na numer telefonu który jest przypisane do BLIK (konto w millennium) i nawet na stronie przy przelewie w ING pokazywało, że przelew otrzymam natychmiastowo. Ale okazało się, że muszę dodatkowo się "weryfikować" na stronie ING by odebrać przelew co oznacza, że przelew przyjdzie dopiero w najbliższej sesji elixir.

Co jest winne? Że konto w ING nie ma przypisanego telefonu do BLIK (nigdzie nie widziałem przy przelewie notki o takim wymogu) czy to ING zawiniło?
#ing #millennium #banki #blik
  • 21
@FHA96: Pierwszy przelew testowy już wyszedł z banku (ING) i idzie na mój rachunek po podaniu numeru w tej weryfikacji na stronie ING. Druga testowa wisi na razie w eterze i mam 48h na podaniu numeru po tym czasie kwota pewnie zostanie odblokowana.
@PaganMuffin Sprawdziliśmy, że wychodzące i przychodzące przelewy na numer telefonu realizujemy poprawnie. Chcielibyśmy jednak zweryfikować co stało się w Twoim przypadku. Prosimy Cię zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING (prawy dolny róg ekranu po zalogowaniu do bankowości elektronicznej w przeglądarce).
@ING_Bank_Slaski: @Timmy_Turner: @FHA96: Problem rozwiązany.
Rozwiązanie? Banalne.
Aktywacja płatności BLIK w aplikacji mobilnej ING. Brak informacji o tym, że aktywacja tego jest wymagana do natychmiastowego przelewu no i chyba każdy tu założył, że mam to aktywne kiedy dla mnie było to:
brak przypisanego numery = brak aktywnego blika

Tak więc... Zderpiłem ja i troszkę ING, bo skoro opcja nie ma 100% funkcji (Bank nie dostaje numeru konta przypisanego do