@ghoulas: ponieważ linia, przy której ta stacja się znajduje (na Zieloną Górę), jest obsługiwana tylko przez Przewozy Regionalne. Częstotliwość kursów jest taka, za jaką marszał dolnośląski zapłaci.
@ghoulas: Kolej organizuje i finansuje Urząd Marszałkowski. Miasto, jeśli by chciało coś ponad standard, musiałoby dopłacić. A dopłacać nie chce. Stąd wypływający co jakiś czas motyw kolei aglomeracyjnej leży i kwiczy, bo miasto by chciało, ale za friko. I tak nieźle, że da się na okresowych biletach w granicach miasta śmigać pociągami osobowymi.
@ghoulas: nie wiem, teraz to pewnie każdy ( ͡°͜ʖ͡°) Za wyjątkiem Korwina może, bo tam autka. Tu chyba gorsza od pieniędzy jest koordynacja min. trzech ośrodków: miasta, urzędu marszałkowskiego i PKP PLK – ta ostatnia instytucja odpowiada za to ile, jakich i gdzie jest przystanków kolejowych w mieście. Przy rzadkiej sieci sens miejskiej kolei jest słaby. Będzie kilka latek jak mówiło się o planach dogęszczenia
@ghoulas: Michalak obecny wicemarszałek województwa, kandydat na prezydenta Wrocławia mocno skupia się na rozwoju połączeń kolejowych, deklaruje wsparcie w wysokości 20 mln z budżetu miasta dla Kolei dolnośląskich.
@ghoulas: ponieważ linia, przy której ta stacja się znajduje (na Zieloną Górę), jest obsługiwana tylko przez Przewozy Regionalne. Częstotliwość kursów jest taka, za jaką marszał dolnośląski zapłaci.
Tu chyba gorsza od pieniędzy jest koordynacja min. trzech ośrodków: miasta, urzędu marszałkowskiego i PKP PLK – ta ostatnia instytucja odpowiada za to ile, jakich i gdzie jest przystanków kolejowych w mieście. Przy rzadkiej sieci sens miejskiej kolei jest słaby. Będzie kilka latek jak mówiło się o planach dogęszczenia