Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich ! Po wielu przemyśleniach postanowiłem zrobic w końcu autorski tag #polujztommym . Mam zamiar udokumentować sto historii z polowań. Posty nie będą dodawane regularnie, jednak postaram się pisać jak najczęściej, kiedy tylko będę miał czas ruszyć do lasu. Jestem myśliwym od dwóch lat lecz z ojcem jeżdżę od 12 roku życia i w sumie całe życie poświęcam dla lasu. Więc zaczynam !
1/100
Tego dnia wybrałem się na polowanie około 19. Wcześniej otropiłem teren, więc wiedziałem że na ściernisku są dziki. Jakieś 10 min po tym jak usiadłem na ambonie, pokazały się dziki. Bez lornetki wiedziałem że tego dnia strzału nie oddam przyszło do mnie 8 warchlaków, a locha została w leśnej gęstwinie. Po 20 min żerowania zeszły do lasu. Niedługo po tym kolejne dziki przyszły mi pod ambonę, jednak poczuły świeży ludzki zapach i skierowały się na inne pole. Widok małych PRZEPIĘKNY. Częściej chciałbym takie coś widzieć.
#lowiectw #myslistwo #polowanie #las #natura #polujztommym
Tommy357 - Witam wszystkich ! Po wielu przemyśleniach postanowiłem zrobic w końcu aut...

źródło: comment_B7NdnwiBO2KEfAYf7e2zZb3vMLBUReX7.jpg

Pobierz
  • 16
@Clark_Nova nie jestem typowym combrownikiem, czyli myśliwym polującym dla mięsa. Oddaje strzał tylko gdy jestem pewny że nie narobię biedy, więc zazwyczaj wracam ze wspomnieniami a nie ze zwierzyną
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@potegaklamstwa: w zeszła zimę moje koło na dokarmianie wydało 100zl na lizawki bo zima była słaba. Zresztą dokarmianie nic tu nie ma do rzeczy bo robi się to tylko zima a jak byś wiedział kiedy jakie zwierzaki zaciążają i się rodzą to byś zrozumiał że nie ma to zbytniego wpływu na populację a raczej ochronę pól przed zaoraniem przez dziki.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0