Mam dwa pytania. 1.Jaka jest różnica w utrzymaniu samochodu z silnikiem 2.0, a samochodem z ogromnym silnikiem np. 5.7 HEMI? Muszę wymienić auto na jakiegoś sedana / kombiaka i chodzi mi po głowie Chrysler 300C z takim właśnie silnikiem. 2. Co sądzicie o tym aucie? Jakieś typowe usterki?
@Trent: Oczywiście auto będzie szło pod GAZ także tutaj nie wydaje mi się, żeby była bardzo duża różnica. Teraz potrafi mi spalić 15L po mieście ( ͡°ʖ̯͡°)
co Wy gadacie, przecież stare amerykańskie V6, V8 są bardzo mało awaryjne. To są proste nie wyżyłowane silniki (nie to co eruopejskie 1.0 Turbo 200KM) Budowa tych silników jest prosta, jedyna różnica to wielkość i ilość cylindrów, no i spalanie ale tu też jakiejś większej tragedii nie ma. Mój mustang 2016 V6 3.7 pali 8 w trasie przy 90kmh, wiec jak sie chce to można "tanio"
@MGfilms: Dlaczego mnie wołasz? Nigdzie nie napisałem, że silniki są awaryjne. Jeździłem 300M to raz miałem sytuacje że część zamienną sprowadzałem ze Stanów bo na miejscu nie było.
@MGfilms: Co do e46: prawie 3 lata jeździłem 320d 136 KM czyli silnik M47. W naprawy włożyłem prawie 12 K zł... teraz mam e39 530d z 2002 i absolutnie nic złego się z tym autem nie dzieje.
@MGfilms: A co do awaryjności to nie jest wcale tak różowo z silnikami 2,7 przy 300M o ile dobrze pamiętam. Za wąskie kanały olejowe i panewki padały w nich jak muchy.
" Kupować diesla i oczekiwać bezawaryjności to spora naiwność. Tylko benzyna."
A ja powiem tak "Jak dbasz tak masz" albo jak kto dbał przed Tobą. Normalną sprawą jest, że turbo w końcu zejdzie, podobnie jak wtryski.
@BajerOp: Tata miał w w210 3.2 CDI i był tragiczny i w dodatku palił jak smok. Benzyniak wiadomo, że też spali jak smok ale można go zagazować i wtedy się tak tego nie odczuje. Po za tym V8 kupuje się dla dźwięku ( ͡°͜ʖ͡°)
1.Jaka jest różnica w utrzymaniu samochodu z silnikiem 2.0, a samochodem z ogromnym silnikiem np. 5.7 HEMI? Muszę wymienić auto na jakiegoś sedana / kombiaka i chodzi mi po głowie Chrysler 300C z takim właśnie silnikiem.
2. Co sądzicie o tym aucie? Jakieś typowe usterki?
#samochody #mtoryzacja #kupautozmikro
Komentarz usunięty przez moderatora
Też myślałem o 5,7 HEMI, ale ewentualne koszta napraw mnie odstraszyły.
Komentarz usunięty przez autora
@fstab: tam się praktycznie nic nie psuje a jak się psuje to części bardzo tanie (chyba że coś trzeba z US sprowadzać ale to się b rzadko zdarza)
no to pomnóż razy 2, te 25 LPG
co Wy gadacie, przecież stare amerykańskie V6, V8 są bardzo mało awaryjne. To są proste nie wyżyłowane silniki (nie to co eruopejskie 1.0 Turbo 200KM)
Budowa tych silników jest prosta, jedyna różnica to wielkość i ilość cylindrów, no i spalanie ale tu też jakiejś większej tragedii nie ma. Mój mustang 2016 V6 3.7 pali 8 w trasie przy 90kmh, wiec jak sie chce to można "tanio"
@Trent: Bo mogę
normalna sprawa
Kupować diesla i oczekiwać bezawaryjności to spora naiwność.
Tylko benzyna.
" Kupować diesla i oczekiwać bezawaryjności to spora naiwność. Tylko benzyna."
A ja powiem tak "Jak dbasz tak masz" albo jak kto dbał przed Tobą. Normalną sprawą jest, że turbo w końcu zejdzie, podobnie jak wtryski.
Faktem jest że M47
Po za tym V8 kupuje się dla dźwięku ( ͡° ͜ʖ ͡°)