Stworzyłem projekt w Blenderze, który wyeksportowałem do .stla, następnie importowałem go do ArtCama. Na artcamowym podglądzie modelu wszystko wygląda w porządku ale gdy tworzę z niego relief proste krawędzie stają się "schodkami" jak na rysunku poniżej. Da radę jakoś to poprawić/wygładzić? #cnc #blender #artcam #cad
@Andr3v: Próbowałem z .obj i .dxf. Niestety dają taki sam rezultat jak .stl. Zmiana rozdzielczości też nic nie daje. @faerlan: Wygładzanie reliefu przy małej ilości przejść daje znikomy efekt, a przy większej ilości zmienia wymiary całego obiektu i spłaszcza jego niektóre elementy :(
@RobatM: a czy brałeś pod uwagę, że te schodki to jest cos w granicy błędu? spróbuj nałożyć ścieżki narzędzia na detal, daj symulacje i zobacz jak to będzie wyglądać
@faerlan: Tak wygląda przykładowy rzut z góry. Częściowo poradziłem sobie z tym problemem. Oprócz programu frezowania i odcinania elementu po krawędziach zewnętrznych, dodałem program odcinania po krawędziach wewnętrznych na podwyższonej wysokości. Trochę to poprawiło efekt końcowy, ale niestety element dalej wygląda na poszarpany
Kupione w ciemno za jakieś grosze rok temu, psiknięte dwa razy. Nie mogę znieść tego zapachu, więc robię #rozdajo #perfumy nie wiem tylko czy ten syf można określić mianem perfum
Przesyłkę InPost opłaca wygrywający.
Losowanie dzisiaj o 21.
Udziału nie biorą: zielonki, użytkownicy z tagów pato mma gal
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#cnc #blender #artcam #cad
Komentarz usunięty przez autora
@faerlan: Wygładzanie reliefu przy małej ilości przejść daje znikomy efekt, a przy większej ilości zmienia wymiary całego obiektu i spłaszcza jego niektóre elementy :(