Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert kolejny raz daliście dowód, że Wasze usługi są gówno warte. W okolicach czerwca była awaria, której naprawa trwała 3 tygodnie!!! Wczoraj wyłączyliscie Internet ot tak. Dzisiaj dzwonię na infolinię, i co? "Z powodu warunków pogodowych bla bla bla.". Termin naprawy - jutro 23. Domyślam się, że wieczorem będzie to już poniedziałek i znowu powtórka scenariusza. Szczerze, jakie według was są te ciężkie warunki pogodowe? Czytałem nieraz opinie ludzi, którzy narzekają na Orange ale myślałem że to mit. Ale niestety to fakt. Wasze usługi to syf, co chwilę jakies awarie, przedłużające się naprawy, już nawet nie wspominam o codziennych, chwilowych brakach dostępu do usług. Niestety na wielu wioskach macie monopol i to was ratuje. Całe szczęście w końcu się to zmienia bo inni operatorzy powoli wchodzą ze swoimi usługami. Oby jak najszybciej.

#orange
  • 2
@pepepanpatryk: A jest tak dlatego że Orange ma największą sieć na której świadczy usługi adsl/vdsl. A że ta sieć to zwykłe dwa nieekranowane przewody to i ładnie się w tym indukuje prąd podczas wyładowań atmosferycznych który psuje urządzenia zainstalowane na końcach tego przewodu. Kablówki nie dość że nie mają po kilka kilometrów przewodów po słupach gdzieś w polu to jeszcze używają przewodów koncentrycznych dobrze uziemionych i ekranowanych. Jak Orange dojdzie do