Wpis z mikrobloga

@kotletowsky: Z tego co pamiętam to jakiś procent wykładów musi odbyć się na miejscu, 10% chyba albo coś takiego. Nie zapiszesz się na egzamin w ULC bez zaświadczenia o ukończeniu szkolenia teoretycznego z aeroklubu.

Najlepiej chyba robić tam gdzie będziesz potem robił praktykę :p
@kotletowsky: ja bym Ci poradził robić tam gdzie masz najbliżej. Za grupowe szkolenie teoretyczne w Łodzi trzeba zapłacić 700zł. Indywidualne to 1500zł, a korespondencyjne 1000zł. Ceny pewnie wszędzie podobne. Jeśli do ośrodka szkoleniowego masz daleko to korespondencyjne. Teoria kończy się wewnętrznym egzaminem. A potem wyjazd na 2 tygodnie na szkolenie praktyczne i nic nie robisz tylko latasz. W Polsce do licencji SPL musisz wylatać 15 godzin.
Nikt Ci nie wskaże idealnego
@kotletowsky: Teorie zobacz sobie np. tutaj: https://avioner.pl/ dużo osób poleca ale jak dokładnie to wygląda to nie mam pojęcia. Dodatkowo zobacz czy aeroklub w którym byś chciał to robić dalej akceptuje taki kurs.

A sam Aeroklub to możesz też na fb się pytać, https://www.facebook.com/groups/szybownicy/ najszybciej i najdokładniej Ci odpowiedzą.

Nie wiem skąd jesteś dokładnie ale jak np. z UK to tam też mają całkiem rozwinięte szybownictwo :)