Aktywne Wpisy
wilang31 +11
To jaki w końcu ma kolor ta sukienka, u mnie na chacie już się prawie o to #!$%@?ą #heheszki #glupiewykopowezabawy
![wilang31 - To jaki w końcu ma kolor ta sukienka, u mnie na chacie już się prawie o to...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/fc3b92f019e9a5e439e595bd2b9d7eaa162e87b254a6fd9173a1a8d1b22de570,w150.jpg?author=wilang31&auth=b93db72b2cf0b97dcfecf43011cb78b5)
źródło: The_dress_blueblackwhitegold
Pobierz![bury256](https://wykop.pl/cdn/c3397992/bury256_c7PxoQFViQ,q60.jpg)
bury256 +1
#ksw jest szansa na jakiś stream?
Może byście tak wrzucili gdzieś informację, że jest awaria na pół Śląska?
Poza tym, Wasz daremny bot na infolinii automatycznie akceptuje zapytania o technika gdy człowiek chce połączyć się z linią techniczną. (WTF)
Będę jutro musiał zabulić za Waszego technika z powodu, że macie awarie i i tak go wyślecie.
BTW. nie działają Wam serwisy resetowania haseł bądź pomieszał emaile z pierwszej umowy zamiast wysłać na zaktualizowane podczas przedłużania umowy.
PIN który był skonfigurowany nie działa.
Wszystko Wam padło, można by rzec.
A, jak chce przenieść konto na Wasz nowy zajebisty serwis (BO NA STARYM NIC NIE DZIAŁA), to też wysyła potwierdzenia na stary e-mail zamiast ten, który był skonfigurowany celowo podczas przedłużania umowy. Gratki, zajebiście Wam to wszystko działa.
No i jak się dało spodziewać, awaria zażegnana a technik i tak przyjedzie. We dupie, że zapłacę 30zł za przyjazd, mieliście awarię łącza i anulujcie techników wezwanych w godzinach 0:00-1:55 za pomocą bota, dla którego potwierdzenie złożenia zgłoszenia to czynność za trudna.