Wpis z mikrobloga

Płać Solorzowi 69 zł miesięcznie. Miej wykupiony pakiet Sportowy Cyfrowego Polsatu. Chciej oglądać ligę Hiszpańską. Kup pakiet eleven sports za dodatkową dychę. Płać teraz 79 zł. Solorz wykupuje prawa do ligi mistrzów i zakłada nowe kanały POLSAT SPORT PREMIUM ULTRA EXTREME czy coś. Dzwoni do Ciebie babka z Cyfrowego Polsatu oferuje Ci te nowe kanały + eleven za 10 zł. Mówisz, że masz już eleven i płacisz za niego już 10 zł więc niech Ci zamieni na nowy pakiet (w sensie dołoży te kanały Sport Premium). Babka się zmieszała i mówi żebyś dzwonił do obsługi klienta żeby Ci ten pakiet solo eleven wyłączyli i wtedy ona Ci dołoży ten nowy pakiet i profit. Dzwonisz do obsługi, czekasz pół godziny. Odbiera dzban. Mówię mu to co babce, a ten, że za eleven nic nie bulę. Pytam się jak to skoro dokupywałem za 10 zł, a ten, że #!$%@? i że może mi zaoferować Sport Premium za 10 zł i przedłużenie umowy (czyli gorzej jak oferta babki). Pytam się jak to ma być z tym eleven skoro płace 10 zł więcej jak wcześniej a za niego niby nie płacę to na co to idzie, a ten że nie wie. Wychodzi na to, że Solorz by wyciągnąć dodatkowe 10 zł od klientów, którzy już płacili za eleven kazał zmienić opłatę za eleven w ich umowach na 0 zł ale 10 zł, które płacili co miesiąc za tę usługę im nie oddał tylko włączył do podstawowej opłaty czy coś tym samym wyłączając im opcję zamiany oferty z eleven na eleven + Sport Premium. Nie wiem czy to zmienianie umowy jest do końca legalne, ale na pewno jest to lecenie w #!$%@? z klientem. Jestem klientem CP od lat, a wychodzi za to, że pakiet który bym miał po dopłaceniu tych 10 zł nowi klienci by mieli 10 zł taniej. Nie polecam.
#cyfrowypolsat #mecz #oszukujo #solorzcwel
  • 5
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: Niestety w moim przypadku skończy się chyba na tym, że dam się wydymać z premedytacją, bo za bardzo cenie sobie rozgrywki CL. Wiadomo, że nie chodzi w tej sprawie o 10 zł tylko o honor i szacunek do klienta, ale już #!$%@?ć ich. Na moje nieszczęście mój internet często nie pozwala na oglądanie streamków w HQ.
@WesolyCzajniczek: Witaj. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Nasi konsultanci na pewno nie mieli złych intencji. Przepraszam również za wynikłe opóźnienia. W przypadku, kiedy wszyscy pracownicy obsługują w danym momencie Klientów, czas oczekiwania na połączenie z Biurem Obsługi może ulec wydłużeniu. Najlepiej będzie, jeśli napiszesz w tej sprawie maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Proszę, podaj w nim: swoje dane identyfikacyjne, nr karty z dekodera oraz nr telefonu do kontaktu. Zadzwonię wtedy