Wpis z mikrobloga

Zgłosiłem problem do Revoluta. Po analizie prób zasilenia konta przez GPay dostałem informację, iż taki komunikat 'wśród twoich dostępnych kart nie ma takich które są akceptowane przez tego sprzedawcę' oni wyświetlają gdy karta nie jest skonfigurowana do płatności mobilnych.Po kilku eksperymentach jakie przeprowadziłem z GPay z kilkoma kartami najbardziej prawdopodobne jest to , iż to GPay "zawinił". Zauważyłem, że zmieniają oni oprogramowanie. Jeszcze kilka dni temu jak weszło się do aplikacji GPay,
Mam pytanie jeśli odinstaluje aplikacje Revolut na komórce i będę chciał zaraz z powrotem ją zainstalować, to czy trzeba od nowa przechodzić ten proces weryfikacji? A pytam w związku z tym że nie pokazuje mi wykresu walut i może deinstalacja by tu pomogła.
Jeszcze miesiąc temu doładowywałem revoluta karta Master z PKO przez gpaya, ostatnio podpisałem revoluta do gpaya, chce dziś doładować revoluta i moja karta pko widnieje jako nie akceptowana.
Zostaje mi dodanie karty bez gpay????
miałem ten sam problem w mbanku. nie mogłem doładować revoluta przez gpay kartą podpiętą do niego. od 15 stycznia zmienił sie chyba jakiś regulamin więc zablokowali możliwość płacenia przez gpay. trzeba w aplikacji mbanku dodać kartę do gpay i zaakceptować oczywiście regulamin.