Wpis z mikrobloga

Serdecznie polecam #plus #gsm i #plush - zamówiłem ofertę Plush Internet L z pakietem danych 20GB, a dziś dostałem fakturę, na której naliczono mi prawie 9 stów za transmisję danych xD. Nawet pomijając fakt, że po przekroczeniu limitu włączany jest lejek, wykorzystałem z tego co najwyżej 2GB. Świetne przywitanie nowego klienta @Specjalista_Plus ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@GaGu: dokładnie, po takiej akcji nie widzę innej opcji niż rozwiązanie umowy.
@Destruktor91: rozwiniesz opinię nt. Orange? Rozważałem, żeby zamiast tego Plusha wziąć internet z Nju, czyli de facto Orange.
  • Odpowiedz
@numerant Nie docieniałem Play, ale powoli zaczynam, internet zawsze śmiga i nie ma z nim problemu. W Orange kiedyś miałem coś podobnego, doliczyli mi do faktur jakieś cuda za internet, rozmowy, SMS premium, przysłali jakieś dziwne faktury które nie pokrywały sie z tym co było na prawdę nigdy więcej tej firmy.
  • Odpowiedz
@numerant: Witam. Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli nie zgadzasz się z naliczonymi opłatami, proszę, abyś napisał zgłoszenie na adres: bok@plus.pl. Należy uzupełnić w nim: imię i nazwisko, PESEL, a także numer telefonu, którego dotyczy reklamacja. Konsultanci przyjrzą się sprawie. Postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi, jeśli podasz tutaj otrzymany numer referencyjny (np. #123456).
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: dzięki, zrobiłem to już wcześniej - pierwszy raz przed wystawieniem faktury (gdy pojawiło mi się ponad 700 zł w polu "Bieżące koszty bez opłat stałych"), drugi raz po jej wystawieniu. Numer pierwszego zgłoszenia to # 150850, do drugiego nie otrzymałem numeru.
  • Odpowiedz
@pacefalm: zupełnie nic nowego w temacie się nie wydarzyło, póki co nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moją reklamację ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na chwilę obecną nie polecam.
  • Odpowiedz
Swoją drogą, @Specjalista_Plus - masz może jakieś informacje na temat mojego zgłoszenia? Za 3 dni upływa termin płatności faktury, wprawdzie opłaciłem tę część kwoty, co do której się zgadzam, jednak mimo wszystko nie zdziwiłbym się, gdybym trafił do KRD mimo reklamacji w toku.
  • Odpowiedz