@Atreyu: Ten po lewo już na wykopie gościł. Też pomyślałem, że brałbym no i wziąłem (⌐͡■͜ʖ͡■). Nie będę wołać poprzedniego właściciela, może sam rozpozna.
@pawel_tarnobrzeg cały czas silnik szarpie. Często nie ma mocy. Jakieś akcje z cewkami i elektronika. Wieczny check engine. Przepustnica czasem otwiera się na full przy odpaleniu auta. Czasem stwierdzi ze nie będzie jechał i nie ma mocy kompletnie. A potem gasisz i odpala sz i jest okej. Nie mówiąc już o tym ze aby coś do niego dokupić takiego jak się chce to nic nie pasuje. Części nie typowo eksploatacyjne się
@GodSafeTheQueen: Mam zupełnie inne odczucia, miałem drobne problemy z elektroniką, ale samochód ma 380 tysięcy i dalej daje olbrzymia frajdęz jazdy. W tej cenie nie ma konkurencji. Tyle, że ja nie bawiłem się w SWAP-y. Kupiłem wersję AERO, twardszą niż zwykła i zawieszenie stuka, ale powtarzam - nie ma konkurencji w tym segmencie cenowym, z wyposażeniem i silnikiem.
@GodSafeTheQueen: Zrobiłeś, czy ktoś ci zrobił, nieudolny swap po którym masz problemy i teraz będziesz pisał, że Saaby to gówno i syf? Bo w takim tonie to napisane jakby to producent był winny. W moim jest więcej mocy niż w serii, niuta to w ogóle #!$%@? że aż za dużo i patrz jeździ już trzeci rok tak. Ćwiary robił, time ataki zwiedził i działa. Tylko ja czy kolega zanim kupiliśmy swoje egzemplarze obejrzeliśmy kilkadziesiąt aut. Radomskie ulepy znaliśmy po "szfajcarskich" blachach bo tylko się ujęcia zmieniały na zdjęciach w aukcjach.
@budus2: @pawel_tarnobrzeg: Chwalą to co mają, a jak mają porządne egzemplarze to co mają nie chwalić? Idąc rozumowaniem @GodSafeTheQueen: ja będę teraz pisał wszędzie, że Golfy to syf bo w moim urwała się przednia łapa silnika, ten opadł i oparł się na filtrze oleju który pękł i silnik chodził chwilę na sucho. Tylko, że to auto kosztowało 1500zł, ale to nie ważne - mój się zepsuł więc wszystkie Golfy
@Krzemol ja sprzedaje po 4 latach swojego za 10k. Ale to kwestia przebiegu i zużycia. W tym roczniku chodzą po ~18, ale na dzień dobry w moim trzeba zrobić zawieszenia za tysiaka, rozrząd za 3 i jakieś tam pierdoły. Za to mam instalacje gazową po pełnym serwisie i z nowymi wtryskami na gwarancji.
Tyle, że ja podchodzę, bardzo realnie do kwestii sprzedaży, bo tych ogłoszeń po 20k jest od groma, a
#przegryw sylwetka 20 letniego chuopa pijaka z powiatowego. Morda brzydka od urodzenia, bęben #!$%@? od nałogowego chlania browarów, łapa nabita od walenia konia i boazeria zestarzała od PRLu ( ͡°͜ʖ͡°)
źródło: comment_pVlkRF8x6Lg5vW9kKJCCy4E63OwL9AyG.jpg
Pobierz@Atreyu: @kurvvawszystkozajete:
źródło: comment_DXvx4kyKIieLkfU4wQYWedK5jli7m5cv.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@PKWiU93-21-1
Kupiony był z 1.8t 150km uszkodzony silnik a potem swap na 2.0t 210
Komentarz usunięty przez moderatora
@mlodzianin: ile trzeba na takiego wyłożyć?
@budus2: @pawel_tarnobrzeg: Chwalą to co mają, a jak mają porządne egzemplarze to co mają nie chwalić? Idąc rozumowaniem @GodSafeTheQueen: ja będę teraz pisał wszędzie, że Golfy to syf bo w moim urwała się przednia łapa silnika, ten opadł i oparł się na filtrze oleju który pękł i silnik chodził chwilę na sucho. Tylko, że to auto kosztowało 1500zł, ale to nie ważne - mój się zepsuł więc wszystkie Golfy
Za to mam instalacje gazową po pełnym serwisie i z nowymi wtryskami na gwarancji.
Tyle, że ja podchodzę, bardzo realnie do kwestii sprzedaży, bo tych ogłoszeń po 20k jest od groma, a
Komentarz usunięty przez moderatora