Wpis z mikrobloga

nie grałem kilka tygodni i mam problem na iPadzie mini 2 (iOS10). Po wyborze sposobu logowania - Google - żadne z kont które mam na liście profili nie może się zalogować, ciągle kręci się pokeball na zielonym tle. Reinstalacja nie pomaga. Ma ktoś jakieś sugestie, ma podobny problem?
#pokemongo
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@boczi: Rozumiem, że na początku miałeś konto PTC i tylko teraz podłączyłeś je do Google. Jeśli na urządzeniu masz kilka kont Google to możliwe, że przy logowaniu aplikacja głupieje i nie wie, którego konta ma użyć. Albo zostaw na urządzeniu jedno konto Google, albo wyczyść dane aplikacji Pokemon GO i wtedy od nowa będziesz mógł wpisać swój login i hasło do PTC.
  • Odpowiedz
  • 0
@Logytaze: kiedyś przelogowywałem się po kilka/naście razy dziennie i było wszystko ok. Zastanawiam się w ogóle, jak usunąć część tych profili
  • Odpowiedz
@boczi: usuwanie kont 'googla' z poziomu iosa to jakiś żart i nieporozumienie bo sam to robiłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Zaraz Ci podeślę jak to zrobiłem tylko sam znajdę :D
  • Odpowiedz
@boczi: On your iPhone, open Safari. Go to www.google.com. Tap your profile image on the top right and then Sign out. Tap Sign in and then Sign in with a different account and then Remove. Choose the account you want to remove, then select Done.
  • Odpowiedz
@boczi: jak daje radę to po prostu zaloguj się przez face'a ¯\_(ツ)_/¯ w tym sposobie, co przytoczyłem wyżej, nie ma konta połączonego z fejsem
  • Odpowiedz
  • 0
@Dryblas: wcisnąłem zaloguj przez fb, wyskoczył spodziewany komunikat że niepowiązane konto i cofnęło do wyboru sposobu logowania. Za pierwszym razem poszło przez Google. Potem się wylogowałem bo chciałem wejść na drugie konto na którym bardziej mi zależy żeby było zalogowane w tablecie i klops. Znowu nie mogę się zalogować ani na jedno konto ani na drugie, mimo powtarzania tej metody ;((
  • Odpowiedz