Mirki potrzebuje laptopa do używania programów graficznych ArchiCAD 3D itp, jakiś laptop w ogarniętej cenie? Ewentualnie mac, ale czy np air to ogarnie? #pcmasterrace #pytanie #komputery #laptopy
@luxresh a z czego ciągnie Archi więcej z CPU czy z GPU? Jak z GPU to zapomnij o Air, ale jak z CPU, no to się nada. Chociaż jak specjalnie nie zależy Tobie na wadze to lepiej wziąć coś np. z desktopowym CPU i GTX 1060/1070.
Plus jest taki, że nawet na tym pograsz i no dalej waży mniej niż 2kg.
Natomiast jak budżetówka i w sumie nie grasz w nic, to w necie widziałem gdzieś konfigurację z samym mocnym CPU, bez GPU. Tylko nie pamiętam kto to sprzedawał, miał takie ustrojstwo
@JohnyTheMusician: Raczej nie trzeba aż takiego powera, różowej się MacBooki podobają tylko niestety nie znam się i nie wiem czy na tym odpalę tego ArchiCAD i czy on da radę
@luxresh: Kurde nie dam sobie ręki uciąć czy na 100% będzie śmigać jak ta lala na MB ;/ Powinno, bo generalnie produkty od firmy japko to są jak sam pewnie wiesz zarąbiście zoptymalizowane, ale nigdy nie odpalałem na nich Archi'a.
@JohnyTheMusician: I właśnie dlatego tez nie wiem jak to sprawdzić, bo to by byla najlepsza opcja, ale przecież w sklepie nie odpalę archicada i nie sprawdzę..
@luxresh: Jak potrzebujesz takich typowych odpowiedzi to spróbuj na forach typu notebookreview czy purepc. Oni tam zazwyczaj siedzą mocniej w tematach co może pójść a co nie.
@luxresh: To wtedy tak jak pisałem, jak masz trochę złotych monet, ten GS od Dream Machines jest kozak na maxa. Wizualnie dla mnie miodzo i parametry w tej cenie chyba najlepsze na rynku. Jak Ci specjalnie nie zależy na tym by mieć 8. GEN CPU to teraz jest szaleństwo obniżkowe (w sumie u każdego producenta) na 7. gen
Chociaż jak specjalnie nie zależy Tobie na wadze to lepiej wziąć coś np. z desktopowym CPU i GTX 1060/1070.
Procek mobilny 8 gen, GTX1060, 500 gimba SSD i 8GB RAM 2400 Hz
Plus jest taki, że nawet na tym pograsz i no dalej waży mniej niż 2kg.