Wpis z mikrobloga

@tomasz-terlecki: Znaczy wiem że sklep ogólnie godny zaufania. Ceny są niższe, bo kupują je w zagranicznej dystrybucji, ale europejskiej, niestety o połowę krótsza gwarancja
  • Odpowiedz
@Miskaryzu: Próbowałem znaleźć na stronie Motoroli informacje o gwarancji, niestety bezskutecznie.Na euro.com.pl czy w komputroniku są 2 lata. Napisałem maila do bestcena żeby dowiedzieć się jak to dokładnie jest z tą gwarancją
  • Odpowiedz
@ytjam: nie masz tam gwarancji defacto.
Oni skupują telefon z drugiej ręki, i autoryzowany serwis nie uzna ci gwarancji. Możesz powołać się na rękojmię, ale to ci naprawi co najwyżej Mietek spod mostu.
  • Odpowiedz
@Matpiotr: Gwarancja producenta obowiązuje na terenie całej unii, 2 lata od czasu zakupu. równie dobrze możesz pominąć pośrednika i sam kupić na np Amazonie, a gwarancję realizować w Polsce, bez spiny, d2d.
@ytjam:
  • Odpowiedz
@ytjam: Kupiłem, przyszło nowe, sprawne, nic się nie dzieje. Na uszkodzenia mechaniczne gwarancji i tak nikt nigdzie nie daje (stłuczenie lcd, zalanie, uszkodzenie usb), więc mi to zwisa. Jestem zadowolony.
  • Odpowiedz
@Matpiotr: skoro to sklep, towar nowy, nie refurbowany i zabezpieczony plombami, a serwisy nie robią problemów to gdzie w tym problem? Sorry ale większość moich znajomych ma stamtąd telefon w tym Note 8, jakieś Huaweie, kolejny Samsung plus mój Nexus 5x i żadnych problemów.
@NieczerwonyKombajn: i co z tego wynika dla szarego cebulaka?
@ytjam:
  • Odpowiedz