Wpis z mikrobloga

@Kolarzino: w sumie za błędy buka nie powinien płacić klient, ale to oczywiście inna bajka. To mniej więcej tak jak w sklepie. Przy towarze cena podana, a przy kasie drożej. Według prawa, klient płaci to co na półce, albo na towarze, a nie to co przy kasie. Tak to wygląda i sąd zawsze w takiej sytuacji przyzna rację klientowi. Może dla większej kasy warto się sądzić z bukami, bo to że
@radam593: Niestety gdzieś w regulaminie mają odpowiedni zapis, że "w razie czego, to mamy rację", więc jeśli coś wywalczyć, to tylko wyżej, bo z nimi raczej nic się nie zdziała. Ot, nie dla psa kiełbasa, dla pana to. :)
@Kolarzino: o tym właśnie pisałem, że to co jest w regulaminie wcale nie oznacza, że dla nas sprawa przegrana w sądzie, bo regulamin z takimi zapisami może się okazać, niezgodny z prawem. Oczywiście korzystają na tym przy większości przypadków, bo o jakieś mniejsze przegrane nikomu nie chce się sądzić, ale przy większych gdy w grę wchodzi kilka tysięcy, można zawalczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)