Wpis z mikrobloga

Pewnie na początku lat 80-tych dałoby się za to zgarnąć gruby hajs, bo to działa na dokładnie takim sprzęcie, ale jednak wtedy nie było współczesnych narzędzi


@laoong: O ile się nie mylę (pewnie wiesz najlepiej ;) to w latach 90. polskie produkcje na Atari były robione z dużym wsparcie większych braci tj. Amigi i PC - wygodniejsze środowisko do pracy, a potem konwersja/eksport do Atarynki. Szczególnie, że format zapisy na
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek: W latach 90-tych by się dało. Zresztą podobno i w 80-tych mieli jakieś kosmicznie drogie środowiska na "dużych" komputerach. Ale z jakiegoś powodu takie gry w tamtych latach nie powstawały.

Co do algorytmu przeciwników, to nie wiem czy Cię zaskoczę, ale... jest losowy :)
Spawn przeciwnika jest poza ekranem w kierunku gracza i losowane jest jak długo ma lecieć w tym samym kierunku, a jak już tyle doleci, to
  • Odpowiedz