Wpis z mikrobloga

@GleboZgryz w teorii tak, w praktyce nigdzie sklep nie daje pewności co to za przewoźnik i kiedyś zwłaszcza na starcie część szła przez DHL, potem co jakiś czas też tak wysyłali
@Andczej: Rozumiem, teraz jak doskonale wiesz rozdzielili to na " EU Priority Line" i "EU Express" więc mieszać nie powinni. Pytanko mam do autora wątku:
@myshonok jak kupowałeś to były do wyboru: "EU Priority Line" i "EU Express" czy tylko pierwszy z nich?
@myshonok: Ja sobie zrobiłem testowe zakupy w obu tych trybach.
Jeżeli się wybierze: "EU Express" to w szczegółach zamówienia widnieje status: EU Express(Please provide your address&city with English characters) - identyczny status był w przypadku klasycznego PL (tego przez DPD).
Jeżeli się wybierze: "EU Priority Line" to w szczegółach zamówienia wisnieje status: EU Priority Line czyli coś nowego

Z tym, że nie zgadza się to z tym co było tutaj mówione,