Nie mogę już słuchać tego bełkotu, że wg lekarzy Alfie miał umrzeć 3 minuty po odłączeniu. To podły fake news i dezinformacja związana z nieprawidłowym przekazywaniem ustaleń.
Skąd te wspomniane, osławione trzy minuty?
Sąd zapytał jednego z lekarzy zajmujących się Alfiem, jakie powinno być dalsze postępowanie medyczne, na co lekarz odpowiedział: "#!$%@? nie wiem, nie znam się, paracetamol nie działa, a nie ma u nas absolwentów z wykopu, to ja już nie wiem, co robić, ale jeśli sąd pozwoli mi odłączyć tego dzieciaka od aparatury i skaże go na śmierć głodową, tak żebym mógł patrzeć, jak umiera, patrzeć na rozpacz rodziców i ból dupy obrońców życia w internecie, to chyba dojdę w 3 minuty".
@Slonx: Też właśnie manipulujesz, bo próbujesz w ten sposób przekonać ludzi, że ci lekarze wcale nie chcieli odłączyć go od aparatury, bo uznali, że lepiej, żeby już umarł. Takie typowe złapanie za słówko i odwrócenie uwagi od sedna problemu.
@Slonx: dzisiaj byłem świadkiem jak młoda osoba rzucała różnymi takimi informacjami. Student polibudy podjarany, że Rutkowski wkroczył do akcji ( ͡°͜ʖ͡°)
Skąd te wspomniane, osławione trzy minuty?
Sąd zapytał jednego z lekarzy zajmujących się Alfiem, jakie powinno być dalsze postępowanie medyczne, na co lekarz odpowiedział:
"#!$%@? nie wiem, nie znam się, paracetamol nie działa, a nie ma u nas absolwentów z wykopu, to ja już nie wiem, co robić, ale jeśli sąd pozwoli mi odłączyć tego dzieciaka od aparatury i skaże go na śmierć głodową, tak żebym mógł patrzeć, jak umiera, patrzeć na rozpacz rodziców i ból dupy obrońców życia w internecie, to chyba dojdę w 3 minuty".
#takbylo #alfieevans #shitwykopsays
Nic takiego nie sugeruję. Jestem po prostu zmęczony czytaniem zewsząd, że lekarze się nie znają i sąd #!$%@? wie.
@Caishen Nie mogę się doczekać, aż wkroczy z karkami do szpitala i odbije malca.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez moderatora
Ech...
@Siwulek: Jest i argument koronny, aż dziw, że tak późno.