Wpis z mikrobloga

Kilka dni temu zapytałem o coderslab i mi odradziliście, na rzecz bycia samoukiem. Chciałbym się rozwinąć w kierunku fullstack dev.
W takim razie gdzie samodzielnie się uczyć? Wiem, że niektóre kanały na YouTube, strony, książki są nic nie warte dlatego chciałem zapytać co polecacie?

#programowanie #webdev
  • 15
  • Odpowiedz
@KickFlip: no to po "że niektóre" powinien być przecinek albo dwukropek... Ale jeśli już interpretować po twojemu, to czemu po prostu nie czytasz tych wartych coś książek?
  • Odpowiedz
@mktos to prawda, zdanie jest tak napisane że można się nie domyślić chociaż może moja interpretacja jest błędna i to ty masz rację. Ja czytam wartościowe książki, bez obaw
  • Odpowiedz
no to po "że niektóre" powinien być przecinek albo dwukropek...

@mktos weź takich głupot nie pisz, bo jeszcze ktoś pomyśli, że tak naprawdę się pisze :P
  • Odpowiedz
@Zergall: no dobra, to prawda że nie znam się na polskim, ale skąd mam wiedzieć że "niektóre" tyczy się wszystkich elementów listy, bo ja zinterpretowałem to jako "niektóre kanały", "strony", "książki"... To jest jak z tym kupowaniem: "kup dwa jabłka, a jak będą marchewki to kup trzy" - co dla programisty oznacza że, jak będą marchewki to trzeba kupić 3 jabłka, a jak marchewek nie będzie to trzeba kupić tylko 2
  • Odpowiedz
Mogę parę polecić jak chcesz, bo sam kończę kilka.

@michal42: Chętnie :)

@mktos: @KickFlip: wymieniałem, że niektóre kanały na YT, książki czy poradniki są nic nie warte. Miałem napisać: Niektóre kanały, niektóre książki, niektóre poradniki są nic nie warte? Zdanie interpretuje się jako całość, a nie wycinek po wycinku
  • Odpowiedz
@ObywatelSwiata:
Web Developer Bootcamp autora Colt Steele - koleś naprawdę dobrze uczy, fajnie mi się go słucha, bardzo obszerny kurs, ponad 40h samych wykładów. Ma też super kurs odnośnie Pythona.
Colt Steele

The Complete Web Developer in 2018: Zero to Mastery autora Andrei Neagoie
Andrei Neagoie