Wpis z mikrobloga

#play #gwarancje #telefony #oszukujo

Hej, znajoma ma problem z telefonem. W grudniu kupiła nowy telefon w #play. Okazał się wadliwy bo po zainstalowaniu paru aplikacji (facebook,snapchat i messenger) telefon (motorola g5s plus) wyłącza się. Telefon potrafi zaciąć się nawet podczas samego uruchamiania się. Od razu został zgłoszony do salonu że nie działa. Telefon przyjęli na gwarancje, napisali że problem naprawiony, ale sytuacja powtórzyła się. Po poł godziny użytkowania ten sam problem. Telefon oddany ponownie, ta sama procedura, telefon znowu nie działa. Telefon oddany po raz 3 na gwarancje, ta sama sytuacja. Znajoma napisała podanie o wymiane telefonu na nowy model. Lecz właśnie dostała odpowiedź że sieć play oferuje jedynie ponowną naprawę i albo może zgodzić się na ponowną naprawę albo znowu odwoływać się. Można coś zrobić aby play nie bawił się w kotka i myszkę? Cała sytuacja trwa już 4 miesiące i średnio widzi nam się czekanie kolejnego miesiąca gdy telefon przeleży na gwarancji i pewnie znowu będzie nie działał.
  • 4
Reklamować z tyt. gwarancji można sobie całe życie i telefon nadal będzie naprawiany a nie wymieniany. Po 2 rękojmi dopiero mogą wymienić telefon czy oddać hajs. Trzeba także w zgłoszeniu napisać że wysyłacie telefon na ekspertyzę z prośbą również o informację czy usterka powstała z winy użytkownika.