Wpis z mikrobloga

@zobq
Po pierwsze to na preq patrzymy na ptracker a nie PLP
Po drugie, aby egzekwować tu cięcie należałoby tarki wydzielić z toru, a wtedy to już mamy tak wielce lubiane w lidze nazi surface.
Po trzecie wydzielając tarki tu wydzielamy je na całym obiekcie a wiadomo jak to się skończy, wyjazd na lagunie = strata bo zaraz za tarkami masz piach który urywa setne sekundy zawsze. Więc kończyłoby się to nie
Tor jazdy jest pasem asfaltowej lub betonowej nawierzchni ograniczonej białymi liniami po obu stronach. Linie są wliczane do toru.


@ACLeague: ale nie będę się kłócił. Rozumiem po prostu, że aplikacja może ale nie musi przestrzegać białych linii. Wolałbym coś bardziej precyzyjnego ale trudno.
@zobq: tak jak ja Ci napisałem, sporo zależy od tego, jaki obiekt jest oznaczony jako tarka, lub tor itd. przez twórce toru. Dlatego najlepiej to sprawdzić rozbierając plik KN5 na czynniki pierwsze. W ogóle coś takiego jak linie nie istnieje w Assetto Corsa pod takim względem, żeby gra mogła się do tego odnosić, więc linie to lipa a reszta tez jest względna ;)
@RealAKP: Rozumiem, że mogą być problemy techniczne, ale sam przyznasz, że takie sprawdzanie toru nie jest zbyt wygodne. Najlepiej poczekać chyba na repa od kogoś z najlepszym czasem i wtedy zobaczyć ile można sobie uciąć.

@ACLeague: powiedziałbym w takim razie, że ten punkt nie ma żadnego zastosowania w praktyce i najlepiej usunąć go w cholerę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@zobq: możesz #!$%@?ć perfekcyjnie w torze 100 okrążeń a i tak objedzie Cię ktoś, kto jedzie z drugiej strony apexu. Ergo, lepiej zacinać, sam najwyraźniej niepotrzebnie przejmowałem się liniami podczas preq na spa.