Wpis z mikrobloga

@Wszebora: znajomy kupił VW T5, obrodnice ~2 tyś, łóżko spawane na zamówienie + materac + kanapa składana na tył + tapicerka na pakę + stolik składany (sklejka + noga z Ikei) łącznie wsadził w auto około 4 max 5 tyś

z plusów to ma auto którym można jeździć codziennie
największy minus to tak, że po nocy nad jakimś jeziorem czy morzem w aucie zbiera się masakryczna wilgoć na suficie + nawet
to nikt nie może jechać z tyłu dopóki nie wytniesz okna i nie przerejestrujesz go na 5 osobowe


@Wszebora: tak jak @mchmjszk pisze - można się naciąć.
Imho w przypadku np. VW dobrze jest kupić wersję oszkloną (nie blaszaka) typu Multivan czy Caravelle, w taki sposób, żeby się liczba siedzeń nie zmieniła (a już na pewno nie wersję 3 osobową, do której by trzeba siedzeń dokładać - to jest dzisiaj praktycznie
@yourij: ale różnica cenowa bardzo kusząca, znajomy ma właśnie 3 osobowe, demontaż tego co oddziela "pakę" od części osobowej trwało z 15 min, w 3 osoby można jeździć bo z przodu jest kanapa, dla mnie największy minus to ta wilgoć, może mógłby to obudować lepszą tapicerka albo zamontować ten wiatrak jak w "lodówkach" ale szczerze wątpię, że to coś da
ale różnica cenowa bardzo kusząca, znajomy ma właśnie 3 osobowe, demontaż tego co oddziela "pakę" od części osobowej trwało z 15 min


@mchmjszk: cena ceną, ja tylko ostrzegam bo sam przechodziłem przez zmianę liczby siedzeń w górę i zmianę statusu z ciężarowego na osobowy jakoś ze dwa lata temu. Póki nie trzeba takich zmian legalizować to jest fajnie...

Co do wilgoci - to już pewnie łatwiej da radę zrobić... Mam T3
@mchmjszk: hehe... masz 30-40 tysięcy ?
Jest po malowaniu całej budy i się kończy generalka silnika

a na serio - zostanie "w domu" na następne kilkanaście lat jako wół roboczo-rodzinny
@yourij: W podobny stanie w sezonie letnim można czasami spotkać na półwyspie, rok temu była caravella którą ktoś odkupił od faceta który handlował pościelami, stan igła ale chcieli za nią chyba właśnie około 40 tyś