@p0tato: trzy opcje - błąd i za jakiś czas zmienią ci na właściwy tracking - błąd lub zmienili formę wysyłki, ale wtedy raczej uzyskasz zwrot VAT - to ty źle kliknąłeś
kontaktuj się z nimi, jak coś support ci może odpowiedzieć że nie mogli wysłać euexpress tylko mogli przez DPD czy coś takiego, olej to bo oni sami średnio ogarniają nazwy przesyłek ( ͡°͜ʖ͡°)
- błąd i za jakiś czas zmienią ci na właściwy tracking
- błąd lub zmienili formę wysyłki, ale wtedy raczej uzyskasz zwrot VAT
- to ty źle kliknąłeś
kontaktuj się z nimi, jak coś support ci może odpowiedzieć że nie mogli wysłać euexpress tylko mogli przez DPD czy coś takiego, olej to bo oni sami średnio ogarniają nazwy przesyłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
cytuje
"Thank you for contacting us.
We are sincerely sorry for have changed
Komentarz usunięty przez autora