Wpis z mikrobloga

@p0tato: trzy opcje
- błąd i za jakiś czas zmienią ci na właściwy tracking
- błąd lub zmienili formę wysyłki, ale wtedy raczej uzyskasz zwrot VAT
- to ty źle kliknąłeś

kontaktuj się z nimi, jak coś support ci może odpowiedzieć że nie mogli wysłać euexpress tylko mogli przez DPD czy coś takiego, olej to bo oni sami średnio ogarniają nazwy przesyłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@p0tato czekać aż dojdzie, jeśli będzie podatek to możesz pomyśleć nad nie przyjęciem przesyłki ewentualnie starać się dogadać z GB o zwrocie podatku
  • Odpowiedz
@p0tato no tu właśnie może być problem ze nie będą chcieli zwrócić całości, zwrócą zapewne tą samą metodą którą wybrałeś przy płatności
  • Odpowiedz