Wpis z mikrobloga

Jestem ciutkę zawiedziony swoim zachowaniem w weekend bo szykowałem coś innego na dzisiejszy wieczór ale zero wzmianki na mirko... nie o takie mirko nic nie robiłem ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ale klasycznie, nie znam się na muzyce, tutaj są tylko moje dyrdymały i przemyślenia przed snem. Bądź własne doświadczenia i odczucia. Nie bierzcie tego na serio i za jakiś wyznacznik.

Ludzie potrzebują legend i mitów. Tak wychodzi z historii i przemyśleń. Ludzie lubia opierać wiele spraw na czymś co było. I albo żyć przeszłością i ją w pewien sposób kultywować. Czy to klasyczne januszostwo czy po prostu brak dojrzałości. Kij wie, nie moja sprawa. Ale od wielu wielu wieków ludzie opierali styl życia na religii, wierzeniach bądź potrzebach uzewnętrznienia się. Te legendy(czyli coś co trzeba przeczytać już idąc wikipedią) zmieniły swoje znaczenie i funkcjonowanie. Bo nie ukrywajmy, muzyka stała się ,,legendarna''. I to bez znaczenia o jej wiek czy styl, po prostu jest. Sam staram się wymijać tego typu myślenie ale nie ukrywajmy, czasem te moje ikony kierują mnie ku myśleniu że coś jest legendarnego. Bo czy to co ja uważam za legendę, musi oznaczać ze w moim odczuciu każdy musi to przesłuchać, poznać? W ogóle narzucanie swojej myśli jest chore w moim odczuciu. Nie lubię tego forsowania na siłę, przypomina mi to o gimnazjalnych kucach, tych muzycznych. To akurat mocny stereotyp ale niestety prawdziwy. Wychodzę już z założenia że kazdy ma prawo się samemu spełniać w tym co mu wygodne. Ale idąc myślą Alexisa de Tocqueville;,,Wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolnośc drugiego człowieka'' są pewne bariery, które są w moim odczuciu nawet pewnym fundamentem człowieczeństwa. Niezależności, odmienności, oryginalności. Tej iskry prawdy. Bo album o którym chce coś napisac jest bardzo prawdziwy. Zreszta, po miniaturce będziecie wiedzieli o który album chodzi.