Aktywne Wpisy
Echh spanie w jednym łóżku ale pod osobnymi kołdrami to coś zajebistego.
Możemy dzieciuta wziąć bez kombinowania do łóżka, nie ma walki o kołdrę, stary nie narzeka że śpię w skarpetkach, albo że mam za długie paznokcie. Jedyny minus to to że nie można się fajnie przytulić w nocy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Możemy dzieciuta wziąć bez kombinowania do łóżka, nie ma walki o kołdrę, stary nie narzeka że śpię w skarpetkach, albo że mam za długie paznokcie. Jedyny minus to to że nie można się fajnie przytulić w nocy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Patanou 0
czy taki komputer wystarczy na początek kupowany głównie w celu korzystania z różynch narzędzi AI, bardziej podstawowch?
Procesor: Intel® Core™ i7 3770 3.4 GHz ( 3,9 GHz Turbo Boost )
Pamięć RAM: 16 GB DDR3
Dysk: 1000 GB SSD
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti
Zasilacz: Silent 500W ATX
czy 1800zł to dobra cena za nowy?
budżet max 1800zł
#komputery #pytanie #informatyka #programista15k
Procesor: Intel® Core™ i7 3770 3.4 GHz ( 3,9 GHz Turbo Boost )
Pamięć RAM: 16 GB DDR3
Dysk: 1000 GB SSD
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti
Zasilacz: Silent 500W ATX
czy 1800zł to dobra cena za nowy?
budżet max 1800zł
#komputery #pytanie #informatyka #programista15k
W 1992 roku ukraińska produkcja motoryzacyjna to 132 540 samochodów osobowych, w tym aż 79 513 zaporożców i 53 027 Tavrii. W roku 1993 65 951 Zaporożców i 62 925 Tavrii. Niestety pomimo dużego jak widać popytu produkcje Zaporożców zakończono latem 1994. Może gdyby nie podjęto tej decyzji, to jeszcze po 2000 roku z zaporoskich linii montażowych wciąż zjeżdżałby ten legendarny model, tak jak w Rosji zjeżdżała Łada Żiguli az do 2012? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Samochód ten już w czasach ZSRR był uznawany za najgorszy dostępny, co ci Ukraińcy mieli w głowie, że nadal go kupowali jeszcze w latach 90? ( ͡º ͜ʖ͡º)
dane z czasopisma Za Rulem
#samochody #zaporozec #ciekawostki #ukraina
@WszeborWlostowic: jak to co? Podobno zaporożcem można było orać pole. Poza tym relatywnie mało awaryjny był i części tanie były i dało się naprawić u każdego wioskowego kowala
@Patryk: własnie w ZSRR uchodził za najbardziej awaryjny. Mało awaryjne, jak na sowieckie warunki były Łady i Wołgi, Moskwicze bardziej awaryjne, ale lepiej znoszące kiepskie warunki drogowe na radzieckiej prowincji, natomiast Zaporożec miał bardzo kiepską reputacje, podobną do reputacji Syrenki w Polsce.
Zresztą widać co przetrwało próbe czasu - Łada i Wołga. Spotkać na wschodzie 40 letnią Ładę jest łatwo, szczególnie na Ukrainie i innych biednych postsowieckich państwach
@Pantokrator:
365x40 (a 40 to w najgorszym okresie, czyli zwykle mniej!) to nijak nie jest 40000, więc albo pojedynczy właściciele tracą wiele samochodów (b. wątpliwe), albo autor nie umie liczyć :P