Wpis z mikrobloga

Robert 23 Poznań

Zgłoszenie nr 160 z dnia 2018-01-17 11:13:22

Imię: Robert
Miejscowość: Poznań
Kim jestem?
Jestem studentem Akademii Muzycznej, pozytywnie nastawiony do życia. Śpiewam, gram, generalnie wszystko. W przyszłości planuje pracować jako śpiewak operowy, nie zdecydowałem jeszcze czy w Polszy czy za granicą. Jestem raczej spokojny, rzadko się unoszę, mam dosyć dziwne poczucie humoru (Monty Python te sprawy).

Wygląd
183cm, więc całe szczęście nie jest karakanem . W tej chwili 83 kg, ale waga od kilku miesięcy idzie sukcesywnie w dół, także za jakiś miesiąc pewnie skończę z torturą jaką jest dieta. Rude włosy, ruda broda (to się jeszcze może zmienić), rude oprawki do okularów, do kompletu brakuje mi jeszcze żebym codziennie wpierdzielał marchewki. Lubię ciemne rzeczy, w szczególności granatowe, najlepiej jak są slim. A no i jestem fanem koszul wszelakich.

Zainteresowania
Muzyka, muzyka, muzyka. Mogę o niej gadać godzinami, zwłaszcza o klasycznej. Do tego lubię sport, jak się tylko zrobi ciut cieplej, wracam do biegania. Lubię czytać. Wszystko. Najlepiej sci-fi, historię, popularno-naukowe pozycje. Gram na pianinie, kiedyś był jeszcze saksofon, ale musiałem go odpuścić z kilku powodów :c

Czego oczekuję?
Szukam kogoś kto będzie otwarty na nowe znajomości, być może kogoś na stałe. Lubię jak druga osoba jest szczera i gra w otwarte karty, potrafię to uszanować. Ciężko oczekiwać coś więcej od kogoś, kogo się jeszcze nie zna.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Netflix, kołderka, gorący czaj. Albo rower, basen, burger i p--o. Wszystko jedno, ważne, żeby robić to razem.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Dzieci jak i ślub jak najbardziej. Lubię popić, ale w towarzystwie. Fajki niet, inne u----i też.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników

#mirabelkaszukamirka < tag z ogłoszeniami kobiet