Wpis z mikrobloga

Tomek 20 Warszawa

Zgłoszenie nr 134 z dnia 2018-01-16 01:12:04

Imię: Tomek
Wiek: 20
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Studiuję dziennie, łączę to z weekendową pracą. Jestem raczej cichym i spokojnym człowiekiem, może nie introwertyk, ale na pewno nie przebojowy :) Na studiach strasznie się rozleniwiłem, lubię długo spać.

Wygląd
Blondyn o zielonych oczach, nieco ponad 180cm wzrostu, szczupły ektomorfik. Koleżanka mi mówi, że mam fryzurę jak jakiś aktor z lat 30, nie wiem co miała na myśli, nie wnikałem :) Stereotypowy młody człowiek można powiedzieć, noszę aparat od niedawna oraz trochę walczę ze swoją cerą ;) Co do ubioru, lubię nosić koszule (mam chyba swetry w każdym kolorze do tych koszul) - ogólnie w miarę elegancko :) Chociaż zdarza mi się z lenistwa po prostu założyć starą bluzę i jeansy.

Zainteresowania
Moja sylwetka może być myląca, bo prawdę mówiąc wolę posiedzieć w domu przy dobrym filmie niż spędzać czas na zewnątrz (może przez brak drugiej osoby do tego?). W lato uwielbiam jeździć na rowerze, chodzić po górach lub po prostu wyjechać gdzieś ze znajomymi na wakacje. Moją pasją, chyba można tak to nazwać, jest motorsport. Lubię to oglądać, czytać o tym i w pewnym stopniu uprawiać - czasem wyskoczę na gokarty lub po prostu w domu poćwiczę. Poza tym lubię też historię, szczególnie XX wiek. Słucham naprawdę różnej muzyki, nie mam problemu ze słuchaniem utworów z lat 60,70,80 i również nie krytykuje współczesnej muzyki na zasadzie kiedyś to było.

Czego oczekuję?
Hmm ciężko odpowiedzieć, myślę, że druga osoba nie powinna być nazbyt "przebojowa", mógłbym mieć problem z adaptacją, choć kto wie ;) Nie mam właściwie żadnych oczekiwań, chociaż jedną rzecz chciałbym zrealizować - nauczyć się tańczyć :D Możemy razem zapisać się na jakiś kurs tańca.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?