Wpis z mikrobloga

#!$%@? mać, a wystarczyło tylko zwyczajnie, po ludzku, przeprosić. Przyznać się do błędu, przeprosić, w ramach rekompensaty zaprosić poszkodowaną wraz z osobą towarzysząca na jakiś wybrany, dowolny weekend na koszt willi.

Wtedy żadnej afery by nie było, ba - wręcz ugraliby sobie dużo pozytywnego PR, możliwe że zyskaliby sobie stałego klienta, a to wszystko bardzo niskim kosztem.

Ale nie #!$%@?, lepiej januszować, widać że ten #!$%@? góralski gen się u nich aktywował, oni chyba już tak mają, nie dość że wszędzie w tamtych regionach ceny i opłaty są horrendalne, to jeszcze będąc w #!$%@? górach prawie wszędzie czujesz się tak, że masz zapłacić i jak najszybciej #!$%@?ć by nie blokować góralom kolejnych klientów xD

bardzo cieszy mnie że wykop jak i w ogóle internet ma teraz tak dużą siłę, dzięki temu coraz gorzej przędzie się własnie takim januszom, cwaniakom i oszustom

#willakarpatia
JanuszKarierowicz - #!$%@? mać, a wystarczyło tylko zwyczajnie, po ludzku, przeprosić...

źródło: comment_VpT7hfiFNRPrDaoNkBF9POk1cxlwsK3I.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@JanuszKarierowicz: > zapłacić i jak najszybciej #!$%@?ć by nie blokować góralom kolejnych klientów xD<
Kurcze, pracowalem kiedyś w sezonie nad morzem w knajpie na zmywaku. Wlascicielem byl ziomek z Zakopanego. Słowo w słowo jego mantra. "#!$%@? zjedli to na #!$%@? siedzą"
  • Odpowiedz
@kshl: aczkolwiek weekend na koszt miejscowki to troche odlecial ziomek... zwykle 30% rabatu przy nastepnej wizycie powinno zalatwic sprawe moim zdaniem
  • Odpowiedz
@JanuszKarierowicz: Dokładnie. Tak jak piszesz zrobiłby każdy normalny człowiek, ale nie janusz. Honorem janusza jest bycie cebulakiem hurr durr. Poza tym w usługach takich jak hotelarstwo opinia konsumentów jest bardzo ważna i od niej zależy popularność hotelu jak też jego dochody. Niestety janusz nie ogarnia tego swoim umysłem xD Rozumiem gdyby był właścicielem zakładu który coś produkuje, to pół biedy jakby był takim burakiem, no ale w tej sytuacji to sam
  • Odpowiedz