Wpis z mikrobloga

Mircy, jak gadać z supportem? Przyszedł mi laptop z uszkodzonym podświetleniem (clouding - jasne plamy na ciemnych tłach, nie jest za duży aczkolwiek dość denerwujący), skoro kupiłem nowy to im napisałem, że chce odesłać i dostać nowy z europejskiego magazynu, żeby znowu nie czekać 1.5m i nie narażać się na dodatkowe opłaty. Odpisali, że mogę odesłać na mój koszt na wymianę albo całkowity refund - tylko żebym, nie przekroczył 45 dni na zwrot ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) albo mogę dostać 10$ na portfel na ich stronce. Mógłbym się zgodzić na częściowy refund, ale nie 3% kosztu zakupu ( ͡° ͜ʖ ͡°). Po prostu jak z nimi gadać, żeby załatwić sprawę szybko. Jak się nie uda to idę do paypala.
#gearbest
  • 10
@czerwonyziemniak: @Andczej: No właśnie nie chce pełnego zwrotu pieniędzy, bo za tą cenę może się już nie trafić. Myślałem, żeby nie straszyć paypalem tylko tam uderzyć dopiero jak nie uda się bezpośrednio. Chciałbym też zobaczyć co potrafią zaoferować sami z siebie - dla zwykłego klienta, który nie ma innego wyjścia jak np. paypal czy chargeback.

@skrzyppodlogi: Chuwi lapbook air
y. Odpisali, że mogę odesłać na mój koszt na wymian


@logun: ja udałem niewiedzę i zapytałem czy równocześnie z dyskusją u nich powinienem zakładać spór na paypal :-)