Wpis z mikrobloga

Witam. Mam do Was pytanie. Jakiś czas temu zamówiłem klawiaturkę z Aliexpress. Niestety z winy przewoźnika klawiaturka wróciła do sprzedawcy. Sprzedawca zdecydował abym otworzył dispute i poprosił o zwrot gotówki. Po jakiś dwóch dniach stwierdził że wyśle mi ją i podał numer wysyłki. Oczywiście kolega z Wykopu radził nie zamykać dispute,bo czasem ściemniają. Dogadałem się ze sprzedawcą ,że jak sprzęt dojdzie to zamknę dispute albo mu za nią zapłacę. Nie chcę nikogo oszukać. Klawiaturka doszła. Ucieszony że będę mógł zamknąć dispute zacząłem ją testować. Okazało się,że na touchpadzie klawiaturki są miejsca które nie reagują na dotyk. Przez to klawiaturka nie nadaje się do użytku bo jest nie precyzyjna. Zgłosiłem to sprzedawcy i poprosił o film. Oczywiście nagrałem nawet 2 filmy i podesłałem mu,ale już się nie odezwał. Jutro ma wkroczyć Aliexpress w sprawie dispute. Co w takim razie mam teraz zrobić?
#aliexpress
  • 13
@saffal
@dzieju41
Dispute jest założone na nie dostarczenie produktu. W tym przypadku trzeba zmienić jakoś to dispute? Czy czekać aż Aliexpress wkroczy i dopiero wtedy wyjaśnić,że sprzęt jest nie sprawny?
@saffal no tak nie do końca. Zależy jak to zrozumieć. Towar sam w sobie nie ma żadnych śladów używania itp.brak uszkodzeń mechanicznych.Towar ma wadę fabryczną. Dlatego właśnie zapytałem co wybrać, bo jednak towar jest uszkodzony fabrycznie i nie byłem pewien. A czy robić jakiś zrzut ekranu z rozmowy ze sprzedawcą ,że wysłałem sprzedawcy informacje o problemie?